با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
اگر ربای بانکی توسط مجلس حل نشود قطعاً مجمع ورود می‌کند

اگر ربای بانکی توسط مجلس حل نشود قطعاً مجمع ورود می‌کند

آخرین اخبار مرتبط با ربا را از «کانال جنبش ممانعت از جنگ با خدا» دنبال کنید

به گزارش نهضت ممانعت از جنگ باخدا؛ به نقل از خبرگزاری تسنیم ؛ عضو کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ربوی بودن دیرکرد مسلم است گفت: موضوع بانک‌ها یکی از مهم‌ترین مسائل کشور است که اگر توسط مجلس حل نشود قطعاً مجمع تشخیص وارد می‌شود.

*مسئله بانک‌ها توسط مجلس حل نشود قطعاً مجمع ورود می‌کند

 درباره وظیفه مجمع مثال خوبی زدید، درباره همین اسلامی شدن بانک‌ها بحثی که مطرح است می‌گویند سیستم بانکی ما همچنان ربوی است و آیت‌الله نوری همدانی نیز مبحثی را درباره ربوی بودن دیرکرد جریمه‌های بانکی مطرح کردند، در این خصوص درباره وظیفه مجمع توضیح دهید.

مجتهد شبستری: یکی از مسائل مهم اگر توسط مجلس حل نشود قطعاً باید مجمع تشخیص وارد شود، مسئله بانک‌هاست که از مهم‌ترین مسائل کشور است؛ به‌ویژه بحث دیرکرد که ربوی بودن آن مسلم است و ازنظر شرعی جایز نیست یا قانون بخشودگی 6 درصد که به آن‌هم عمل نمی‌شود، در بانک‌ها اختلال و اشکالاتی وجود دارد لذا اگر مجلس یا سایر نهادها وارد میدان نشوند، امید است انشالله مجمع آن را حل‌وفصل کند.

منیع: تسنیم

انتهای پیام/