با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
سعید جلیلی: 700 هزار میلیارد خلق نقدینگی کجاست؟

سعید جلیلی: 700 هزار میلیارد خلق نقدینگی کجاست؟

آخرین اخبار مرتبط با ربا را از «کانال جنبش ممانعت از جنگ با خدا» دنبال کنید

جلیلی اظهار داشت: امروز می‌بینیم دولتی که با 470 هزار میلیارد تومان نقدینگی کار را تحویل گرفت و نقدینگی آن امروز در اردیبهشت 96 به 1200 هزار میلیارد تومان رسیده است، باید بگوید 700 هزار میلیارد خلق نقدینگی کجا رفته و باید گزارش دهد.

وی با اشاره به اینکه خود آنها بیان می‌کنند یکی از موضوع‌های اساسی اصلاح نظام بانکی است، ادامه داد: دولت را وقتی تحویل گرفتند 70 هزار میلیارد تومان معوقه بانکی وجود داشت که این معوقه نه‌تنها کاهش پیدا نکرد، بلکه معاون اول رئیس جمهور که کمترین آمار را می‌دهد می‌گوید معوقات به 100 هزار میلیارد تومان رسیده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه وقتی می‌گوییم تولید و اشتغال مهم است این سؤال مطرح می‌شود که آیا واقعا نمی‌شد یا شما نتوانستید؟ بیان کرد: ما می‌گوییم می‌شد اما شما نتوانستید چرا که رویکرد شما قوی نبوده و رویکردی نیست که نگاه به واقعیت‌ها داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه رویکرد شما رمانیتک است و فکر می‌کنید اگر به چند قدرت اعتماد کردید می‌توانید ظرفیت‌ها را فعال کنید، ادامه داد: شما خودتان هم می‌گویید طرف مذاکره به روح برجام متعهد نیست.

جلیلی با بیان اینکه باید به توانایی‌های کشور آشنا باشید و آنها را بتوانید مدیریت کنید، یادآور شد: انتخابات فرصتی برای تبیین توانمندی‌های کشور است و می‌توان این نقاط قوت کشور را فعال کرد.

وی با اشاره به اینکه شما می‌گویید سالانه باید 50 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی داشته باشیم، ادامه داد: بگویید در سه سال گذشته چقدر سرمایه‌گذار خارجی جذب کردید؟ آیا راه اداره کشور این است که باید برجام‌های دیگر اجرا شود و به داخل سرمایه‌های دیگر کشور بتون بریزید؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه نباید مباحث واقعی، فرعی شود و مباحث موهن و فرعی، اصلی شوند، تاکید کرد: یک‌دفعه در فضای کشور بیان می‌کنند مردم اگر می‌خواهید در چهار سال آینده آرامش داشته باشید، کاری کنید که جنگ نشود، چه کسی سایه جنگ را کم کرد؟ مگر غیر از تفکر انقلابی و شهدا بودند؟

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/