با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.

آیت الله نوری‌همدانی: دریافت دیرکرد ربا و حرام است/به بانک ها تذکر داده ایم اما همچنان بانک ها به دریافت دیرکرد ادامه می‌دهند

آیت الله نوری‌همدانی اظهار داشت:دریافت دیرکرد ربا و حرام است مردم نیز نامه‌ها و مراجعات بسیاری در این خصوص داشته‌اند و این مسئله را بارها تذکر داده‌ایم با وجود تذکرات داده شده هنوز هم بانک‌ها نسبت به دریافت دیرکرد اقدام می‌کنند
 
این مرجع تقلید ظهر دیروز در دیدار مسئولان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به اینکه در کشور با دو مشکل گرانی و بیکاری روبه‌رو هستیم اظهار کرد: باید همه مسئولان در هر رده‌ای که هستند در حد توان خود در مسیر رفع این دو مشکل اساسی گام بردارند.

آیت الله نوری‌همدانی به مسئله دریافت دیرکرد در بانک‌ها اشاره کرد و گفت: دریافت دیرکرد ربا و حرام است و این مسئله را بارها تذکر داده‌ایم.

این مرجع تقلید تصریح کرد: مردم نیز نامه‌ها و مراجعات بسیاری در این خصوص داشته‌اند و با وجود تذکرات داده شده هنوز هم بانک‌ها نسبت به دریافت دیرکرد اقدام می‌کنند.

وی تاکید کرد: باید بانک‌ها از منابع مالی که در اختیار دارند در مسیر رونق صنعت، تولید، کشاورزی و تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کنند و این در حالی است که بانک‌ها همچنان دریافت دیرکرد که حرام است را ادامه می‌دهند.

آیت‌الله نوری‌همدانی در بخش دیگری از سخنان خود به نام‌گذاری سال جاری با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: با حرف زدن و شعار دادن مشکلات حل نمی‌شود و برای حل مشکلات باید اقدامی عملی داشت.

منبع:خبرگزاری فارس

انتهای پیام/