با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
امام جمعه سرخس: به‌جای مذاکره با آمریکا جلوی بانک‌های ربوی را بگیرید

امام جمعه سرخس: به‌جای مذاکره با آمریکا جلوی بانک‌های ربوی را بگیرید

حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با توصیه به رعایت تقوای الهی و با اشاره به آخرین توصیه امام صادق علیه‌السلام درباره نماز گفت: نماز آن‌قدر مهم است که صدها کتاب درباره اسرار و مسائل آن توسط بزرگان دین نوشته ‌شده است.

 

امام‌جمعه سرخس با تبریک ولادت باسعادت حضرت معصومه فاطمه (س) و آغاز دهه کرامت افزود: نام‌گذاری روز ولادت حضرت معصومه (س) به نام روز دختر یک حرکت نمادین برای معرفی شخصیت آن حضرت و الگوسازی زن مسلمان است.

 

وی اظهار داشت: این نام‌گذاری یک وظیفه بر عهده دختران ما می‌گذارد که باید زن مسلمان را الگوسازی کنند و این الگوسازی را به اثبات برسانند.

 

ارژنگ در ادامه با تأکید بر اینکه اسلام بهترین جایگاه را برای شخصیت زن قائل شده است، تصریح کرد: غربی‌ها از زنان استفاده ابزاری می‌کنند و اگر ما هم غفلت داشته باشیم جشن‌هایی مانند جشن حافظ با مجوز نهادهای دولتی برگزار می‌شود؛ جشنی که نماد خودآرایی و خودنمایی بود.

 

خطیب نماز جمعه سرخس اذعان کرد: کسانی که امروز حجاب را زیر سؤال می‌برند، درواقع قرآن را زیر سؤال برده‌اند.

 

وی ادامه داد: امروز بی‌حجابی را نماد تمدن می‌دانند و دلیل آن این است که در برجسته‌سازی زن مسلمان کم‌کاری کرده‌ایم.

 

امام‌جمعه سرخس در ادامه به مذاکرات برجام اشاره کرد و گفت: تجربه نشان داده که مذاکره با آمریکایی‌ها چیزی جز خسارت برای کشور ندارد.

 

ارژنگ بابیان اینکه برجام هیچ تأثیر ملموسی در زندگی مردم نداشته است، تصریح کرد: مذاکره‌کنندگان رفتن با برجام مشکلات اقتصادی را حل کنند، اما امروز مطرح می‌کنند که مذاکرات برجام برای جلوگیری از وقوع جنگ نظامی بوده است و این جای تعجب دارد.

 

وی بیان داشت: ۶ ماه از اجرای برجام و تعهدات ایران گذشته است و هیچ اتفاقی رخ نداده، بلکه خودخواهی و فریبکاری آمریکایی‌ها نیز بیشتر شده است.

 

خطیب نماز جمعه سرخس اظهار داشت: آن چیزی که در برجام شاهد آن بودیم، نتیجه یک تفکر لیبرالی و وادادگی بود.

 

امام‌جمعه سرخس بابیان اینکه تفکر لیبرالی عزت نمی‌آورد، ادامه داد: آن چیزی که امروز ملت ایران اسلامی را پایدار کرده، تفکر انقلابی است و دشمن با این مذاکرات به دنبال آن بود که این تفکر را خاموش کند اما باید این امید را به گور ببرد.

 

ارژنگ عنوان کرد: دولت به‌جای مذاکره با آمریکا جلوی بانک‌های ربوی را بگیرد که تولید کشور را متوقف کرده‌اند.

 

وی در پایان گفت: راه‌حل مشکلات اقتصادی کشور گرفتن دست کشاورزان، حمایت از تولید داخل و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به تولیدکنندگان داخلی است.

منبع: خبرگزاری دانا

انتهای پیام/