با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
امام جمعه سبزوار: تا زمانی که عملکرد بانک‌ها درست نشود، اقتصاد درمان نخواهد شد

امام جمعه سبزوار: تا زمانی که عملکرد بانک‌ها درست نشود، اقتصاد درمان نخواهد شد

حجت‌الاسلام صادق ابراهیمی، امام جمعه موقت سبزوار در خطبه‌های نماز جمعه ۱۸ تیرماه این شهرستان با انتقاد از برخی خبرنگاران که هر هفته سخنان معمولی ائمه جمعه را یادداشت و از انتشار انتقادات خودداری می‌کنند، عنوان کرد: تا زمانی که عملکرد بانک‌ها در کشور درست نشود، اقتصاد بیمار ایران درمان نخواهد شد.
 
امام جمعه موقت سبزوار ابراز کرد: اگر اقتصاد بیمار از ریشه درست نشود، مانند بیماری دوباره از نقطه‌ای دیگر همانند اختلاس‌های میلیاردی و یا برداشت حقوق‌های چند صد میلیونی خونریزی خواهد کرد.
حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر برخورد با حقوق‌های نجومی و حل ریشه‌ای این موضوع، افزود: تا زمانی که بانک‌ها از تجارت دست برندارند، نظام اقتصادی کشور درست نخواهد شد.
وی ضمن تقدیر از کارکنان خدوم بانک‌ها، از عملکرد بانک‌های کشور انتقاد و تصریح کرد: در سال ۱۳۸۲ با رواج صندوق‌های قرض‌الحسنه در کشور و پرداخت وام‌های دو تا چهار درصدی گره کار بسیاری از مردم باز شد و مردم استقبال خیلی خوبی داشتند.
وی در ادامه بیان کرد: ناگهان با عوامل پشت پرده و دخالت بعضی از ارگان‌ها در صدا و سیما اعلام شد که تعدادی از این صندوق‌ها ورشکسته شدند و مردم با هجوم ناگهانی برای برداشت سرمایه‌شان، عملا باعث تعطیلی این صندوق‌ها شدند، در حالی که حتی یک دقیقه فرصت دفاع به عاملان اصلی آن‌ها ندادند؛ باید گفت اگر هم مشکلی وجود داشت، باید اشکالاتش رفع می‌شد و قرض‌الحسنه‌ها در کشور تعطیل نمی‌شدند.
 
منبع: ایکنا