با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
اولین موضع درباره ربوی بودن اقتصاد در سال ۱۳۹۷

اولین موضع درباره ربوی بودن اقتصاد در سال ۱۳۹۷

آخرین اخبار مرتبط با ربا را از «کانال نهضت ممانعت از جنگ با خدا» دنبال کنید

 

آیت الله جوادی آملی در دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی گفت: حمایت عملی از کالای ایرانی در صورتی محقق می‌شود که به طور جدی و قاطع با مفاسد اقتصادی و ورود کالای خارجی مقابله شود.

وی در دیدار فرمانده نیروی انتظامی افزود: امروز ما چه بخواهیم چه نخواهیم در تحریم قرار داریم و تنها راه شکستن تحریم‌ها توجه و اهتمام به تولید ملی است.

آیت الله جوادی آملی با انتقاد از عملکرد برخی بانک و اخذ دیر کرد از تسهیلات اعطایی خاطر نشان کرد: این اقدام بانک‌ها ربا است و با آموزه‌های قران، پیامبر اکرم و ائمه معصومین مغایرت دارد.

وی افزود: اگر بخواهیم تولید و اشتغال پا بگیرد باید بانک‌ها آغوش خود را به سوی سرمایه گذاران و کار آفرینان باز کنند و تسهیلات ارزان قیمت را به آن‌ها بدهند.

آیت الله جوادی آملی با اشاره به رشد ساختمان سازی در کشور و فرار از طرح‌های تولیدی یادآور شد عده‌ای به علت وجود موانع در تولید به سراغ ساخت خانه رفتند و امروز به جایی رسیده که بسیاری از این واحد‌ها بدون مشتری و خالی مانده است.

وی افزود: اگر این سرمایه‌های سنگین به امر تولید اختصاص می‌یافت امروز بسیاری از مشکلات بیکاری در کشور حل شده بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  1. سلام تا زمانی که به مبانی اسلام عمل نکردیم وضعیت ما هر روز بدتر خواهد شد

  2. http://www.botshekan.com/?p=1494
    سخنی با رئیس جدید بانک مرکزی ، آقای همتی :

    جناب آقای همتی عزیز؛

    خلق پول فقط ربا نیست!

    سرقت هم هست،

    خیانت در امانت هم هست،

    غصب هم هست،

    اکل مال به باطل هم هست.

    آخرت خود را فدای دنیای بانکداران نکنید. یک بار برای همیشه به خلق پول پایان دهید و کشور امام زمان (عج) را از شر جادوی پولی و مالی دشمن خلاص کنید.

  3. قابل توجه خبرگزاری صداوسیما و سایر حضرات اصحاب رسانه
    اولا : من به عنوان یه فرد عادی و از کف جامعه … من سرمو میدم اگه این مرجع تقلید و این بزرگوار این موضع گیری نخ نما و لوس رو کرده باشن ! … چون با شناختی که بنده از ایشون و از گفته هاشون دارم ایمان که نه اطمینان دارم انگشت اشاره ایشون به روی واردات و سود دیرکرد و… نیست !

    دوما : واردات کالای خارجی به صرف خارجی بودن که بد نیست ! … نکته داره که الان وقتش نیست!

    سوما : تولید ملی و اهتمام به اشتغال داخلی قطعا در لول های بعدی هستن و اولین گزینه اهم که مهمتر از حتی تولید ملی هم هست مساله (( خلق پول )) بوده و هست و خواهد بود!

    چهارما : به درک که ما تحریمیم ! .. چون به قول امام بزرگوار ما بچه های رمضانیم و هرکس مارو تحریم کنه قطعا به رشد و تعالی ما کمک کرده !!! …

    پنجما : آغوش بانک ها به روی سرمایه گذارها باز بوده و هست … چون سرمایه دار همون سرمایه گذار میشه که این دارایی در دوحالت به گذاره تبدیل میشه ! یا از سرطمع به سود بیشتر و افزایش سرمایه هست که سرمایه دار به سرمایه گذار تبدیل میشه یا از سر ترس و بزدلی که مبادا دارایی های سرمایه ای ازش کم بشه یا ارزشش سقوط کنه !!

    ششم : ما اگه آغوش بانک های عزیز و علیه السلام رو نخوایم کیو باید ببینیم ؟

    هفتم : ( قابل توجه پلیس محترم فتا و سایر دستگاههای نظارتی ) به قوله : مشت نمونه خرواره!
    یعنی بانک ها و دیرکرد گرفتنشون هیچی … اصلا بگیم حلال و فرض کنیم … هاپو خورد (!)
    بانک ها رو هم فرض کنیم یکی از یکی صاف و ساده تر و قلبشون فقط به عشق خلق خدا میزنه!

    اما مشکل که نه بگیم معضل و مصیبت (( خلق پول )) رو دیگه چجوری توجیه کنیم ؟
    عرض کردم مشت نمونه خرواره یعنی مثلا این نمونه ها :

    https://www.zarinpal.com
    https://pay.ir/fees
    http://alipal.org
    https://pardano.com/costs
    http://bapal.ir
    https://nextpay.ir/pricing/
    https://paypax.info/page/view/tarefeha

    چندتا دیگه قطار کنم پلیس محترم فتا ؟؟
    وامیدوارم باز عزیزان پلیس فتا نگن که خوب مشکلشون کجاست ؟
    چون دیگه فکر کنم هر بچه کلاس اول دبستانی میدونه که وقتی روی این سایت ها به همین صراحت نوشته : کارمزد تراکنش بین کاربران صفر درصد (!) این یعنی بنده که مثلا به عنوان مدیر
    سایت پشکل پال… هیچ کارمزدی از انتقال وجه بین کاربرای سایتم نگیرم مثل ماست خوردن میتونم مشتی عدد از ادمین سایت تولید کنم و بین کاربرام خرجش کنم …!!! اونم بدون اینکه هیچ پلیس فتایی و هیچ قوه قضاییه و دستگاه عدالت خانه ای بهم بگه بالای چشم راست کور شدت ابرو !!!…

    تقدیم به پلیس محترم فتا و سایر اصحاب رسانه که دنبال ربا میگردن ! ( دقت کنید لطفا )

    https://farapal.com/page/fee

    پس وقتی اینا که نوچه های PSP ها هم حساب نمیان وضعشون اینه و به همین سادگی به اسم خدمات دادن و کارمزد گرفتن دارن پول خلق میکنن …

    حالا به قوله تو خود بخوان حدیث مفصل از PSP هایی که نوچه های بانک ها هم به حساب نمیان و خود بانکهایی که نوچه های بانک مرکزی هم به حساب نمیان ….!!!

    و خدا میدونه توی اون بانک مرکزی چه خبره که یهوویی لیزینگ خودرو راه میندازه و پارکینگ تا خرخره از ماشین های درپیت ایرانی خالی میشه … یا یهوویی وام مسکن رو میکنه شونصد میلیون تومان که نرخ خانه های خالی و نرخ خرید و فروش مسکن مرکز آمار بالابره !!!…

    سردار اشتری عزیز این یه مطالبه عمومی بود که امیدوارم به گوش شما برسه ! لطفا یا درستشون کنین یا درستشون میکنیم !

    و خبرگزاری های عزیز اینم یه هشدار بود که امیدوارم به هوش تر باشین چون نه تنها تا اینجا در ترور شخصیتها و شک انداختن به دل ما موفق نبودین که قطعا به رسیدن ما به اطمینان بیشتر به مراجع و کسایی که به حق خیرخواه مردمن کمک کردین …!!!