با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
عضو انجمن لوازم خانگی: تاکنون به این روشنی عمق فساد ربوی را در سیستم بانکی ندیده بودیم

عضو انجمن لوازم خانگی: تاکنون به این روشنی عمق فساد ربوی را در سیستم بانکی ندیده بودیم

عضو انجمن لوازم خانگی با بیان اینکه تاکنون به این روشنی عمق فساد ربوی را در سیستم بانکی ندیده بودیم،گفت: بانکها برای پوشاندن سوء مدیریت‌ خود مقابل کاهش نرخ سود مقاومت می‌کنند و همین موضوع کسب و کار را از رونق انداخته است.

 

محمدرضا فریوری با بیان اینکه دستیابی به اقتصاد مقاومتی با نظام بانکی فعلی امکان پذیر نیست، اظهار داشت: برای تحقق این هدف باید تحول چشمگیری در سیستم بانکی ایجاد شود تا بتوانیم از طریق تولیدات داخلی به اقتصاد مقاومتی برسیم.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد تناسب بین نرخ سود سپرده و نرخ تورم، افزود: هر رقمی که بالاتر از نرخ تورم برای سود بانکی تعیین شود، ضد تولید خواهد بود و به ضرر اقتصاد کشور است.

فریوری با اشاره به صف طولانی موجود برای دریافت تسهیلات بخش تولید، گفت: این صف طولانی به دلیل نیاز واحدهای تولیدی و غیرتولیدی به نقدینگی ایجاد شده، در حال حاضر نرخ سود بانکی در مقایسه با نرخ تورم طوری است که به فعالیت‌های بانکی ماهیت غیراسلامی و ربوی می‌دهد و همین موضوع انگیزه تولید را از بین می‌‌برد.

به گفته وی،‌نرخ سود بانکی در شرایط فعلی این علامت را به فعالان اقتصادی می‌دهد که به جای انجام فعالیت‌های تولیدی و مولد، سرمایه خود را در بانک بگذارند و سود آن را دریافت کنند.

وی تأکید کرد: نرخ سود بالای بانکی به تدریج باعث تعطیلی فعالیت‌های تولیدی و کسب و کار خواهد شد.

عضو انجمن لوازم خانگی ادامه داد:‌ افرادی که سرمایه خود را در بانک سپرده‌گذاری کرده‌اند نه گرفتاری مالیاتی دارند و نه مشکل تأمین مواد اولیه، بلکه ماه به ماه سود پول خود را بدون دردسر از بانک می‌گیرند.

وی با بیان اینکه در شرایط رکود نرخ سود سپرده را نیم تا یک درصد پایین‌تر از نرخ تورم تعیین می‌کنند تا سرمایه‌ها در بخش‌های مولد به حرکت درآید،‌ گفت: این در حالی است که هم اکنون سود بانکی با اختلاف 10 درصدی نسبت به تورم نقطه به نقطه پرداخت می‌شود و این موضوع باعث ایجاد رکود در بخش‌های تولیدی شده است.

وی تأکید کرد: تاکنون به این روشنی و شفافی عمق فساد ربوی را در سیستم بانکی ندیده بودیم و این در حالی است که ربا به معنی جنگ با خدا است و باعث بیکاری و فساد در کشور می‌شود.

به گفته فریوری، سپرده‌گذاری در بانک‌ها باعث شده تا کسب و کار از رونق بیفتد و فعالیت‌های تولیدی انگیزه‌ای برای سرمایه‌گذاران ایجاد نکند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بانکها به دلیل رانت و یا سوء مدیریت‌ مقابل کاهش نرخ سود بانکی مقاومت می‌کنند، زیرا از طریق پرداخت سودهای بانکی بالا می‌توانند ضعف مدیریت خود را پوشش دهند.

وی ادامه داد: بانک‌های ایرانی باید با نرخ سود پایین فعالیت داشته باشند تا مشخص شود که آیا توان رقابت با بانک‌های جهانی را دارند یا خیر.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  1. با سلام و تشکر از دلسوزان واقعی به احکام الله مسئولین کشوری حتی گوشمالیهای ذات اقدس ربوبیت را هم که برای تند ترین آیات وروایا ت متذکرشان میگردد به سخره واستهزاء میگیرند وتصور میکنند ” مرگ برای همسایه است !!! فی المثل زرند کرمان کاسب نیم قرن سوابق را و همکاری با 34 ارگان/ نهاد / اتحادیه / ستاد نماز / جنگ وجبهه / هیإت ” اجرائی نظارت مساجد وتمامی خیریه ها صلواتی را بی آبروکنند که وی مشاهده کرد فریادش به جائی نمیرسد ومجلس ودولتمردان و قوه قضاغ ئیه حامی کث3یف ترین شغل وحرفه یعنی ربا خوران رسمی ونفوذیث وموقعیت دارند!!!!! که مصمم به خودکشی بود اما از این حرت فی الحال بازداشته شد
    منجمله بانک رفاه پاسازش را با جعلیات وحشتناک ضد انسانی ملک تجاری را مسکونی و خانه قدیمی و اغفال مقامات کشوری و مقامات کشوری دیکته به انشاء متخلفین تبانی کننده در مفسده ها بانک سپه تبانی با حقوقی بانک رفاه اقدامی مشابه بانک ملی با تیانی دین فروشانه و بانک مسکن بد تر از بد نیمه شب به تخریب ملک مورد وثیقه امانت که با جعلیات مشابه بانک رفاه و… به تاراج وچپاول بربدند مثنوی شود برای کسب هر گونه اطلاع 09192256702 تماس بگیرید البته بانک کشاورزی نیز تهدیدها مهریه دخترش را و مبالغی وحشتناک (از زمین خورده) بی رحما نه ترین وجه ظالمانه وبا سوء استفاده ابزاری وحمایتهای دین فروشانه بلعیده!!! جالبتر اینکه مدیرانم عامل این مراکز غصب و ربا صرف به انشاء متخلفین تبانی کننده دیکته مینویسند وحاضر نیستند یک مورد را مستقیم از جایشان بلند شوند و بررسی نمایند!!! ترس دارند اگر بلند شدند تخم مرغهایشان شفت گردد!!!
    چه وجه کلانی را میخورند؟! که بررسی وبازرسی مستقیم برایشان سخت وسنگین است؟!!!
    چرا برای ظلم رسیده ها پشیزی ارزش قا ئل نیستند؟!!! و گزارش 100% جعلی مسئول شعبه را وحی منزل می پندارند؟!!!
    و…
    آیا بازهم سران سه قوه باید سکوت خانمانسوز کنند؟!!!
    آیا مسئولیت شرعی متوجه شان حتی در یوم الحسره نیست؟!!!
    آیا سران و اعضاء ســــه قـــــوه مسئولیتی در خصوص خود سوزیها /خود کشیها / جلوی مترو انداختن ها/ از ساختمان پرت کردنها/ و بد از بد از هم گسیختن هزاران هزار خانوارها /و…. معاونت در قتل آنها که متأسفانه سانسور هم میشه … ندارند؟!!!! یا خالق با آنها (معاونت در قتلها) سکوت/بخشش/ گذشت/ میکند؟!!! چون آنها خودرا تافته ای جدا بافته از ملت میدانند !!!!!
    آیا گوشمالیهای بسیار ریز (غارت 2000میلیارد دلار ) جنگ داخلی – بد بینی به انقلاب – مدیران سه قوه و روحانیت /روحانیون / علماء اعلام/ واسلام/ وقرآن و… ضدیت با آیات وروایات مهم آسمانیها نیست؟!!! و…. را نتیجه عملکرد غارت مایملک مردم ومبدل به قصرها در شمال کلانشهرها و…نظام اقتصادی وبی توجهی مسئولین نمیدانند؟!!!( بر سفره مهیا شده توسط شهدا نشسته اندوجاهلانه یا عامدانه خون شهداء رامیبلعند!!! )
    آیا ” سونامی ژاپن / سیل پاکستان / ….. وزلزله قریب الوقوع وفرو رفتن تهران در قعر زمین را نتیجه بی توجهی و غارت چپاول املاک وبی آبرو کردن آبرو دار وسوختن سوابق یک تاجر خدا ترس منجمله درزرند وکرمان که مشت نمونه خروار از تبانی در جنایات بانکی و ثبتی و قضائی مشابه در کشور بسیارند… نیست ؟!!!
    آیا راغب نیستند به قرآن عمل کنند و سرنوشت نظام بانکی را اصلاح ومبدل به اسلامی شرعی کنند تا سرنوشت بلای فرو رفتن در قعر زمین وناپدید شدن تهـــــــــــران را ذات اقدس ربو بیت تغییر دهد؟!!! یا تصور میکنند خالق پسر خاله ایران است؟!!!! ( مثنوی 70من کاغذ شود ووقت شما ذیق )
    ابرائه کلیه راهکارهای بانکداری واقعی اسلامی صلواتی 09192256702

    بدون مقدمه – چندروز قبل از عید 95 در مسجد میدان فلسطین به یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در نمازحضور داشت مواجه شدم و از وی خواستم ” در صدد اصلاح نظام کثیف وخبیث و بانکی برآیند، ویا نام بانکداری اسلامی بدون ربا را حذف کنند! چون یک مشروب فروشی هم اگر نامش مسجد شد دیگر حرام است امور خلاف شرع انجام گیرد و… پس یا اصلاح ویا حذف نام اسلامی از شناسنامه بانکداری کنید … این بحث ید طولانی داشت خواست توجیه هات ابلیسی کند رنگ ولعاب شرع مقدس را به بانکداری بمالد!!! که مأیوس شد وسرانجام بی صبرانه حرف آخر ررا زد : من پولم را در بانک گذاشتم و سودش را میگیرم و کیف میکنم !!! آه …شهداء… جواب قرآن کریم را به حضرتش دادم = سوره ی زمر آیه ی 8:…بگوفعلاً کیف کن ولذت ببر از این کفر وطغیان [زود گذرت ولی بدان که سر از آتش خواهی در اورد] واز یاران آتش خواهی شد. ([فلذا بی تردید بسیار ی از غریقان درلجنزارمادیات«ابلهان دنیا دوست» تصوّرمیکننددنیا ی فانی زود گذرازآخرت همیشه جاویدان ترجیح دارد!!!]) …. حال این نمایندگان مجلس اسلامی! ( تعمدا در جلسه حاضر نشدند!) میدانند که از برکت قرآن/ خو.ن شهدا/و نعلین امام / و رهنمودهای مقام رهبری وعلماء اعلام به جایگاهی نفوذ کردند… پس
    چگونه “عناد، ستیزه با حق = تصویب ( احکام الله ) گام برداشتند ود ر جلسه حاضر نشدند؟!!!
    چگونه در جلسات حاشیه ای و حداقل غیر اسلامی اگر در اروپاهم باشند خودرا سه سوته میرسانند ؟!!!
    چگونه در جلسات حاشیه ای انتخاباتی ستیز با حق ستیز با عدالت /و…. از بستر بیماری هم خودرا میرسانند؟!!!
    چگونه تند ترین وشدید ترین آیات وروایات جنگ با خدا بد تر …بد تر …..بد تر …. از 70زنا با محارم/ مادر خود در کعبه ! بی اعتنایند؟!!!
    چگونه خودکشیها / خود سوزیها / جلوی مترو انداتنها /از روی پل پائین انداختنها /سیانور خوردنها/ از آپارتمان پائین انداختنها / سکته ها/ رنجها مشقتها / برای فردیکه بر اثر فشار ربا خوران وغاصبین بانکی به افراد تحمیل گردیده پاسخگو هستند؟!!!
    چگونه یوم التغابن/ یوم الحسره /یوم الندامه / یوم القیامه /و… را در دادگاه ذات اقدس ربوبیت توجیه ابلیسی میکنند؟!!! میتوانند؟!!! و… مثنوی 780من کاغذ شود
    نمایندگان بی اعتنا و تعمدا غیبت کن در جلسات مرتبط با احکام الله اگر خدای ناکرده ربا خور هم هستید خالق حر ابن ریاحی را برای شما الگو قرارداد ولا غیر الساعه توبه کنید و فردا دیر است امروز اصلاح کنید تا حسرت یوم الحسره را نخورید انشا ء الله *** ارا ئه کلیه را هکارهای با نکداری اسلامی بدون ربا صلواتی در خدمت قانونگذاران و وزارت اقتصاد وبانک مرکزی … هستم دلسوزان ظهور ( منتظران) دلسوزان واقعی احکام الله و خون شهداء و …. بسم الله.
    شمارا به روح رسول الله (ص) به داد اسلام برسید بد بینیها به اسلام،علماء،بزرگان دین، شهداء انقلاب و… عملکرد ضد قرآنی رباخوران رسمی است  /بد حجابیها/ ظلمها /داعش ووهابی پروریها/تقویت منافقین /سد وموانع ظهور فرزند زهرا(س) ظلمها/ بی برکتیها/ فسادها/قسی القلبیها/دروغها/ غارتگریها/ چپاولها / حکم به ناحق /زمین خواریها / نفوذهای خطرناک /و…. نشئت گرفته از شکمهای فیزیکی پرشده از لقمه های حرام ربویست ولا غیر ، صبر خدا تموم میشه و مشابه سونامی ژاپن /سیل پاکستان/…. احتمالا زلزله ای وحشتناک که تهران فرو میره در زمین را منتظر باشید و خدا سرنوشت را عوض نمیکند مگر توبه واقعی کنید وبیدرنگ در صدد اصلاح واقعی نظام(لجنزار) ربوی وبدترکه بانکها با سوء استفاده ابزاری ظالمانه و خانمانسوز و ضد 280بقره و انیاء وائمه (ع) یعنی غصب مایملک بدهکاران اختر سوخته که به قیمت مفت ( فدک گیری مدرن) برآئید  تا خدا سرنوشت (بلا) ناخواسته /ناگهانی … را عوض کند انشاءالله .
    فرصت بر نمیگردد و حسرت یوم التغابن همانطورکه امام خامنه ای ( مدظله العالی) فرمودند : مانند سرب گداخته انسان را میسوزاند …. افسوس که در آن سرا قادر نیست برگردد!!! واصلاح کند ،…. هر گونه پرسش 09192256702( تماسهای حضرتتان با خطوط یکطرفه! وبی صبرانه نباشد)