با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
تجمع اعتراضی سپرده‌گذاران ثامن‌الحجج در نمایشگاه بورس، بانک بیمه+تصویر

تجمع اعتراضی سپرده‌گذاران ثامن‌الحجج در نمایشگاه بورس، بانک بیمه+تصویر

صبح امروز مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه صبح امروز با حضوراسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی و جمعی از مدیران بانک ها، شرکت های بیمه ای و کارگزاران بورس در محل نمایشگاه های بین المللی برگزار گردید.


در همین حال جمعی از سپرده‌گذاران تعاونی ثامن‌الحجج با حضور در سالن های نمایشگاه نسبت به عدم توجه بانک مرکزی به پرونده ثامن‌الحجج و سرگردانی سپرده گذاران این موسسه اعتباری غیر مجاز اعتراض کردند.

اعتراض سپرده‌گذاران به تدریج گسترده‌تر شد تا آنجا که پس از اتمام مراسم افتتاحیه، معترضین با تجمع در مقابل محل خروج مسئولین، با سر دادن شعارهایی خواستار رفع مشکلات خود و بازگشت سرمایه‌شان شدند. در همین حین جهانگیری و سیف بدون هیچ توجه به اعتراضات این سپرده‌گذاران در حلقه محافظانشان از محل نمایشگاه خارج شدند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، از چندی پیش با افزایش ابهامات در بازپرداخت سپرده های کلان از سوی بانک عامل ثامن الحجج یعنی بانک پارسیان، سپرده گذرارانی که بیش از 100میلیون تومان در این تعاونی سرمایه گذاری کرده اند با تجمع در مقابل شعب موسسه اعتباری غیر مجاز ثامن‌الحجج، ساختمان بانک مرکزی و بانک پارسیان، به سیاست های بانک مرکزی در قبال حقوق مردم اعتراض می‌کنند.
 
0234index