با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
خطاب به اساتید و دانشجویان اقتصاد: بیدار شوید قبل از آنکه خیلی دیر شود

خطاب به اساتید و دانشجویان اقتصاد: بیدار شوید قبل از آنکه خیلی دیر شود

مستند 40 دقیقه ای “ما اقتصاد دانیم” به کارگردانی محمد حسین بزرگی شهرویور 93 با رویکردی انتقادی نسبت به نظام آموزشی اقتصاد، کلید خورده و آذر 93 به تولید نهایی رسیده است.

به گزارش پایگاه مدرسه اقتصاد به نقل از وب سایت ما اقتصاد دانیم تولید مستند بلند “ما اقتصاددانیم لطفا حرفی از واقعیت نزنید” به پایان رسیده است و این مستند برای شرکت در پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

مستند “ما اقتصاددانیم لطفا حرفی از واقعیت نزنید” پای صحبت دانشجویان اقتصاد نشسته است و در پی آن است که نظرات شان را در مورد نظام آموزشی اقتصاد در دانشگاه های کشور منعکس کند.

 ”ما اقتصاد دانیم” داستان تمام دانشجویان اقتصاد دانشگاه کشور است که از نظام آموزشی  اقتصاد به ستوه آمده اند و خواستار تغییرات اساسی در نحوه تدریس دروس اقتصاد هستند.

ریاضی زدگی، انتزاعی شدن و بالاخره عدم تطابق علم اقتصاد با واقعیت بخشی از انتقاد هایی ایست که این مستند از زبان دانشجویان و همچنین اساتید به بدنه علمی اقتصاد کشور وارد می کند.

“ما اقتصاد دانیم” تلنگری ایست بر فضای رخوت آلود دانشکده های اقتصاد. “ما اقتصاد دانیم” نیشتر ایست بر اساتید اقتصاد که به آنچه تحت عنوان آموزه های اقتصاد متعارف نامیده می شود دل خوش کرده اند.”ما اقتصاد دانیم” قابل توجه تمام کسانی ایست که خود را اقتصادخوان و یا اقتصاد دان می دانند و به دنبال بهتر کردند فضای اقتصادی کشور هستند.

مستند ۴۰ دقیقه ای “ما اقتصاد دانیم” به کارگردانی محمد حسین بزرگی شهرویور ۹۳ با رویکردی انتقادی نسبت به نظام آموزشی اقتصاد، کلید خورده و آذر ۹۳ به تولید نهایی رسیده است.

این مستند به زودی در یکی از دانشکده های اقتصاد رونمایی خواهد شد.

می توانیم خبر های تکمیلی از وبلاگ این مستند پیگیری نمایید

ما اقتصاد دانیم

منبع: مدرسه اقتصاد