با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
دفاع حجت الاسلام پناهیان از آیت‌الله جوادی آملی در خصوص ربا + فیلم

دفاع حجت الاسلام پناهیان از آیت‌الله جوادی آملی در خصوص ربا + فیلم

حجت الاسلام علیرضا پناهیان در هیئت شهدای گمنام در تاریخ دهم اسفنده ۱۳۹۶ باب تحریف دین و سابقه آن در تاریخ اسلام سخنرانی کردند، در بخشی از سخنان خود اشاره ای به اهانت مرتضی عزتی به آیت‌الله جوادی آملی داشتند، متن و فیلم این بخش به شرح ذیل است.

 

برخی‌ها افاده روشن فکری در می‌آورند و فکر می‌کنند سکولاریسم یک پدیده جدید است! پس معاویه ابن‌ابی سفیان و یزید ابن‌معاویه چکار می‌کردند؛ همین حرف‌های شما رو می‌زدند دیگه، پول می‌داند و همین‌ها را تولید می‌کردند، شما فکر کردید خیلی الان خیلی تخم دو زرده کردی الان این حرف‌ها را می‌زنید؟! دین با سیاست چکار دارد!

 

رسما یک کارشناسی در تلوزیون، فیلمش هست دیگر، قدیمی است البته، دیگه این‌ها عادی شده! سوال شد ازش که آقای جوادی آملی می‌گویند که سیستم بانکی رباست؛ گفت آقای جوادی آملی به کار خودشون بپردازند، توی اقتصاد دخالت نکنند! خوب چه فرقی می‌کند با این …

 

آقای جوادی آملی بنده خدا کارش چیه مگه؟ همین احکام الهی هست دیگه و احکام الهی هم بخشیش اقتصادی هست؛ میگه به کار خودشون بپردازند، تو فکر کردی آقای جوادی آملی کارش چیه، کارش همین حرف‌هاست.

 

راحت، توی تلوزیون! گفت به کار خودشون بپردازن! در مورد بانک‌ها نظر ندهند؛! من چشم هام چهارتا شد یکدفعه‌ای؛ حالا جالبه من هم تلوزیون هم نگاه نمی‌کنم، بعضی وقت‌ها که نگاه می‌کنم یکدفعه‌ای یک چیزی از توش در ‌میاد، حالا البته دیدم کلیپش در آمده، منتها من اصلا باور نمی‌کردم. همینه اتفاق افتاد!