با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
بدهی آمریکا موجب افزایش قیمت طلا به 5000 دلار خواهد شد!

بدهی آمریکا موجب افزایش قیمت طلا به 5000 دلار خواهد شد!

برخی کارشناسان اقتصادی بر این باورند که علی رغم کاهش قیمت در سال 2013 میلادی قیمت این ,فلز گرانبها, تا سال 2016 میلادی به بیش از 5000 دلار خواهد رسید.

یکی از مهمترین دلایل کارشناسان اقتصادی برای افزایش چشمگیر ,قیمت طلا, طی سال های آینده ادامه بحران مالی و بدهی ,آمریکا, است.

پول

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی ادامه روند صعودی بدهی های آمریکا طی سال های آینده تاثیر زیادی بر کاهش ارزش دلار و افزایش قیمت طلا خواهد داشت. بر اساس این گزارش دلیل دیگر برای افزایش قیمت طلا طی سال های آینده رشد فشارهای تورمی در ,اقتصاد جهانی, به خصوص ,کشورهای در حال توسعه, و نوظهور است. ادامه مشکلات اقتصادی جهان و افزایش مجدد اعتماد سرمایه گذاران به بازار طلا طی سال های آینده موجب رشد فزاینده برای خرید طلا خواهد شد و این مساله تاثیر زیادی بر افزایش قیمت آن خواهد داشت. ادامه اجرای سیاست های انبساطی پولی از سوی بانک های مرکزی آمریکا و اروپا و تزریق نقدینگی بیشتر نیز تاثیر مهمی بر روند صعودی قیمت طلا تا سال 2016 میلادی دارد. تجزیه و تحلیل روند قیمتی طلا در طول دهه های گذشته نیز نشان می دهد که قیمت طلا تا اواخر سال 2016 یا اوایل سال 2017 به بیش از 5000 دلار خواهد رسید. منبع: اقتصاد آنلاین