با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
فراخوان اعضا جهت شکل‌دهی به کارگروه‌های اختصاصی

فراخوان اعضا جهت شکل‌دهی به کارگروه‌های اختصاصی

سال 1395 نقطه عطفی در تاریخ جنبش است. در این سال ترندگذاری آینده جنبش از آنچه در سال‌های گذشته وجود داشت تغییر ماهوی کرده و با نگرش کلان‌تری راه خود را ادامه می‌دهد. این نگرش که به زودی و در فصل بهار نشانه‌های اولیه آن هویدا خواهد شد باب جدیدی را در عرصه مبارزه با لیبرالیسم اقتصادی باز خواهد کرد.

کلیات ترند جنبش برای سال 1395 نیز در دو بخش اجرایی و محتویی قابل دسته‌بندی است. در بخش محتویی چند پرونده‌ در دست اقدام قرار خواهد گرفت که مهمترین‌شان ایجاد پرونده‌هایی برای متفکرین و افراد شاخص در این حوزه است تا به طور مستمر مواضع و اندیشه‌هایشان مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.
در بخش اجرایی نیز اهم موارد به شرح ذیل است:

  1. ان‌شاالله امسال کلیات صندوق قرض الحسنه‌ای را تهیه خواهیم کرد که بر مبنای صحیحی از تجربیات و شاکله اسلامی بنا خواهد شد. و هرکس بتواند به‌طور مجزا و مستقل در سراسر ایران آن را اجرا کند.
  2. کارگروه‌های رصد شکل خواهند گرفت.
  3. کارگروه‌های گرافیک و ویدئو به حمدالله در حال شکل‌گیری است.
  4. ارتباط با استان‌ها و فعالیت در سطح استان‌ها بهبود خواهد یافت.
  5. در مراسمات عمومی ان‌شاالله غرفه‌هایی برای ارائه محتوی خواهیم داشت.

برای موارد اجرایی و محتویی بالا نیازمند دوستانی هستیم که همت کرده و برای مجاهدت، دست یاری به سمت ما دراز کنند و ما را در این امر عظیم همراهی کنند. باشد که رسول‌الله از تلاش‌های ناقابل ما برای اصلاح امتش راضی شوند و راه برای ظهور صاحبمان فراهم.

ردیف شرح تعداد توضیحات
1 رصد عمومی  نامحدود رصد روزانه اخبار از سراسر وب و انتقال آن‌ها به گروه خبری
2 رصد تخصصی هر شخص یک نفر رصد بزرگان این حوزه در وبسایت تخصصیشان و خبرگزاری‌ها جهت رصد کامل و دقیق اخبار منتشره پیرامون هر فرد؛ این افراد شامل اقتصاددانان مانند: دکتر سبحانی، ابراهیم دینانی، نایل فرگوسن، جوزف استیگلیتز و …. و روحانیون مانند: آیت‌الله جوادی، مراجع عظام تقلید و .. است.
همچنین رصد آمار نقدینگی بانک مرکزی، اخبار و اطلاعات اقتصادی دولت و مراکز تاثیر گذار مالی نیز در این بخش قرار می‌گیرد. اطلاعات و نحوه کار در این کارگروه به تفصیل در اختیار دوستان قرار خواهد گرفت.
حضور در این بخش مهم‌ترین نیاز جنبش است.
3 گرافیک هسته اولیه پنج‌نفره محتوی مکتوب و فراوری نشده جنبش پتانسیل عظیمی است  که به علت عدم وجود کارگروه تخصصی گرافیک مغفول مانده و نیازمند توجه ویژه است. کارگروه گرافیک از یک هسته اولیه سه الی پنج‌نفره به عنوان اعضا اصلی و تعداد نامحدودی از دوستانی که به طور مقطعی می‌توانند با جنبش همکاری کنند تشکیل خواهد شد.
4 ویدئو هسته اولیه پنج‌نفره محتوی مکتوب و فراوری نشده جنبش پتانسیل عظیمی است  که به علت عدم وجود کارگروه تخصصی ویدئو مغفول مانده و نیازمند توجه ویژه است. کارگروه ویدئو از یک هسته اولیه سه الی پنج‌نفره به عنوان اعضا اصلی و تعداد نامحدودی از دوستانی که به طور مقطعی می‌توانند با جنبش همکاری کنند تشکیل خواهد شد.

 

دوستانی که تمایل به همکاری در هریک از حوزه‌های مربوطه را دارند با نشانی اینفو جنبش در ارتباط باشند. تا اطلاعات تکمیلی خدمتشان ارائه شود.

فراخوان اعضا برای اقدامات سال 1395