با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
مدیرکل کمیته امداد خراسان‌رضوی: بانکداری ربوی راه حل مشکلات اقتصادی نیست

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌رضوی: بانکداری ربوی راه حل مشکلات اقتصادی نیست

محسن مسعودیان مدیرکل کمیته امداد خراسان‌رضوی در مراسم افتتاح اولین شعبه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در خراسان رضوی اظهار داشت: امروز بسیاری از بانک های خراسان رضوی برای حمایت از یک جریان فرهنگی آغاز کرده اند که شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: به دنبال ایجاد یک رویکرد جدید و عمل به قرض  الحسنه که در قران بارها به آن تاکید شده داریم و جالب است پیامبر اکرم در قدم های ابتدایی برای ترویج اسلام ناب این حرکت را آغاز کرده اند.

مسعودیان افزود: مشاوره های فکری و مساعدت های مالی گروه هایی که توانمند هستند صندوق قرض الحسنه امداد ولایت را پر بار کند تا خدمات بیشتری برای گره گشایی از مشکلات نیازمندان ارائه نماید.

رسولی مسئول سرپرستی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت نیز بیان داشت: برای تبلیغ سنت قرض الحسنه و شفاف سازی اقدامات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت نیازمند حمایت رسانه ها هستیم تا ابعاد خدمات را به مردم نشان دهند.

وی ادامه داد: برای تمامی کارمندان کمیته امداد خراسان رضوی  حساب ایجاد خواهد شد و خدمات مالی به ایشان از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانا

انتهای پیام/