با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
مدیر بانک رفاه برکنار شد یا استعفا کرد؟

مدیر بانک رفاه برکنار شد یا استعفا کرد؟

پس از کش‌وقوس‌های فراوان و اظهار نظرات گوناگون روز گذشته خبرگزاری ایلنا خبر از برکناری مدیر عامل بانک رفاه داد؛ این در شرایطی است که خبرگزاری ایسنا در این باره نوشته: “در پی فرمایش روز گذشته رهبر معظم انقلاب و پیگیری وزیر کار، علی صدقی – مدیر عامل بانک رفاه – استعفا کرد و مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان به خزانه بازگشت.”
 

نتشار فیش حقوقی علی صدقی مدیرعامل بانک رفاه، واکنش‌های مختلفی را برانگیخت و پای روسای سه قوه را به پرونده فیش‌های حقوقی نجومی باز کرد.

در پی انتشار فیش‌های حقوقی مسئولان، رئیس جمهور به معاون اول خود دستور “عزل” مدیران متخلف و استرداد وجوهی که به ناحق پرداخت شده، به بیت المال را داد.

اما پس از کش‌وقوس‌های فراوان و اظهار نظرات گوناگون روز گذشته خبرگزاری ایلنا خبر از برکناری مدیر عامل بانک رفاه داد؛ این در شرایطی است که خبرگزاری ایسنا در این باره نوشته: “در پی فرمایش روز گذشته رهبر معظم انقلاب و پیگیری وزیر کار، علی صدقیمدیر عامل بانک رفاه – استعفا کرد و مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان به خزانه بازگشت.

 

 

حال سوالی که به وجود می‌آید این است که آیا دولت با مدیر عامل بانک رفاه برخورد کرده یا خود او استعفا داده و مسئولان دولتی تنها با استعفای او موافقت کرده‌اند؟

هرچند برخی از اخبار منتشر شده نیز از فرار صدقی از کشور خبر می‌دهند.

حسین شمسیان عضو شورای سردبیری کیهان با انتشار عکسی از مدیر عامل بانک رفاه در فرودگاه امام، در کانال تلگرامی خود نوشت: ” دیروز روابط عمومی بانک رفاه گفته بود صدقی در ایران است

اما اکنون خبرگزاری ها از فرار او خبر می دهند!!

این هم آخرین تصویر رئیس بانک رفاه در فرودگاه امام خمینی که دیروز صبح بدستم رسید.”

 

در اخبار منتشر شده در خصوص برکناری یا استعفا صدقی آمده است که مبلغ 240 میلیون تومان از حقوق و مزایای مدیرعامل بانک رفاه به بیت المال عودت داده شده است.

عودت 240 میلیون تومان از حقوق و مزایای مدیر عامل بانک رفاه کارگران به خزانه، در شرایطی است که وی فقط در یک ماه بالغ بر 234 میلیون تومان و در شش ماه مبلغ 520 میلیون تومان حقوق دریافت کرده است؛ حال با کسر مبلغ عودت داده شده از حقوق شش ماهه صدقی و تقسیم باقی مانده بر شش، به این نتیجه می رسیم که حقوق ماهانه وی 45 میلیون تومان بوده است. 

حال این سوال مطرح می شود که آیا این 45 میلیون تومان حق قانونی رئیس بانک رفاه بوده یا بازهم جزء حقوق های نجومی محسوب می شود؟

سوال دیگر این است که آیا صدقی فقط 240 میلیون تومان پول به ناحق دریافت کرده است؟

 منبع: خبرگزاری دانا

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  1. باسمه تعالی – با تشکر از احیا کنندگان فریضه اللهی، ناهیان از منکر زحمت کشان جان بر کف جبهه جنبش ممانعت جنگ با خدا … منشأ حرامهای خدا، بگذریم از اینکه این گوشمالیهای وزنگ خطر کوچک ذات اقدس ربوبیت به مدیران و هیئت ارشد مدیران ربا خوران رسمی یعنی بانکداری اسلامی بدون ربا !!! فی الحال است امامتأسفانه مصداق آیه شریفه ولیکن اکثرالناس لا یعلمون میباشند ، برخی از ظاهر الصلاحان نفوذی در مرکز مدیرتهای ضدّیت با قرآن منجمله 275 الی 280بقره و 279 بقره ربا (جنگ با خدا،… مفتخرند!!! ومیبالند!!!) وابلیس اعمال زشتشانرا زیبا بنظرشان جلوه داده ، وبه حقوقهای” 100،144 ، 243 میلیونی و400میلیونی وپاداشهای بی رویه ،که بر فرمایش امام خامنه ای مدظله العلی چندین روستارا میتوان ساخت ، این بزرگان بانکی /مافوق پروفسران خودرا ذیحق میدانند!!!
    به چه قیمتی ؟!!! واز گجا تحصیل میشود؟!!! تا آنجا که ما مطلع هستیم
     از ربا های ضد قرآنی /سودهای ثابت کسب شده.
     از زورگیری وغصب مایملک ” محرومین،مظلومین و بی پناهان (تاکوخی خراب نشود قصری بنا نشود) که میتوان نام واقعی آنرا فدک گیری مدرن نامید( ضد یت محض بویژه با 280بقره) .
     از20% پورسانت های مدیران وحقوقیهای بی رحم باصطلاح وصول مطالبات بانکی که با تبانیهای وحشتناک با شر خرهائی که بنام کارشناس دارند! وتبانی در غصب مایملک ستمدیدگان /ظلم رسیدگان متأسفانه ظالمانه به یک چهلم وبرخی یک هشتادم قیمت واقعی آن .( تقسیم بین مدیران ح )
     و… شکیل ترین قصرها /گرانترین مکانها/ ودخل تصرف 63% از خیابانهای اصلی کلانشهرها بنام بانکها (ربا خوران رسمی) که برخی از مدیرانشان ذینفعهاشان چنان اشک تمساح میریزند اگر اجازه دادند پهلویشان (دفترشان) رفتید ، ازجیبت 1000تومانی در می آوری و حبه میدهی حال مشت نمونه خروار از درآمدهایشان 90% از ” بزرگراهها / کشاورزی / سدها/ ترمینالها / انبارها/ کارخانجات که به تعطیلی کشاندند(ملکشانرا انبوه سازی میکنند ! ومیلونهانفر بیکار شوند فدای تار موی ربا خوران/…) مراکز اقتصادی که غاصبانه زورگیری کردند وبه نابودی کشاندند/ آزاد راهها / عوارضیها / منازل مسکونی / ویلاها /برجها / انبوه سازیها و… که مثنوی 70من کاغذ شود ووقتها طلا ئی
    این مشت از نمونه محل تأمین درآمدها جالب اینجاست که برخی از سازمانها وادارات دایه مهربانتر از مادر برای اینها شده ودر تضعیف ضعفا و تقویت(شرخری) برای زالوها … مفتخرند/ومیبالند!!!!! واینانند از وقود( هیزمهای اصلی ) در جهنم ، اما فعلا کیف میکنند ولذت میبرند و پاسخ به یک مکاتبه ضعفا را در شأن وکلاس و پرستیژ خود نمیبینند = یعنی بی شرمانه ضدیت با رسول اکرم (ص) فرمودند” کسیکه ناله/فریاد/صدای مسلمانی بشنود وپاسخ ندهد مسلمان نیست !!! را وخون مقدس شهداء که بر سفره مهیا شده توسط آنان آرمیده اند …. را به سخره/استهزاء/ وریشخند گرفتند، وبه افرادیکه اعتراض میکنند پاسخ هم نمیدهند!!!تا مجبور به خود کشی وخود سوزی شوند، ***یک سئوال ” مگرنظام بانکی ما صهیونیستی است که بی شرمانه تندترین /شدید ترین / شدیداللحن ترین/ آیات وروا یات آسمانیها / که صرف راجع به ربا است چشم پوشی کنند!!!/ بی توجه باشند!!! /بازی کی بود کی بود من نبودم راه بیاندازند!!!/ خودرا به حاشیه پردازی مشغول کنند!!! / کانال انحرافی حفر کنند؟!!! با خدعه ونیرنگ مصمم باشند تا بلکه بتوانند مقامات وحتی بزرگان دین را؛ اغفال کنند؟!!!! وای وای برسکوت کنندگان
    • ارائه کلیه راهکار های بانکداری اسلامی « واقعی » بدون ربا با سودهای حلال وطیب وطاهر خدائی وهمانا بارش برکات ونعمات اللهی صلواتی 09192256702 البته ذائقه های مشمولین آیات 29*الی 34 مطففین11حجرات 1همزه و… بر نمیتابند بلکه نیشهایشان هم تا بناگوش باز والعاقبة للمتقین انشاءالله