با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.

منشا مشکلات اقتصادی جامع چیست؟

مشکل اقتصادی

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللَّهِ وَ عَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ وَ لا جَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَعلی اولاد الحسین عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

حقیقت عاشورا قیام برای اجرای حدود الهی است.

  • مشکل اصلی انسان (( ,عدم رعایت حدود الهی, است)).

عامل اصلی مشکلات جامعه، ,ربا, رشوه و رانت است.ربا كه همان بهره يا سود ثابت است، عامل عمده وجود فقر و شكاف طبقاتي در جامعه به شمار مي‌آيد. نظام‌هاي بانكي كه آلوده به ربا هستند، موجب ورشكستگي واحدهاي توليدي مي‌شوند و از آنجا بيكاري گرانی، فقرو فساد گسترش پيدا مي‌كند.

ریشه اصلي مفاسد، ایجاد ربا و ,لقمه حرام در نظام بانكي, و نمونه آن اختلاس اخیر در کشور است. اگر ثروتهای امانت گذاشته شده نزد ( ملت و دولت ) ایران صحیح و درست و بموقع و با نظارت آنلاین توسط حکومت و در جهت صحیح و بجا خرج می شد ایران یکی از ثروتمند ترین ، قدرتمند ترین و بی مشکل ترین کشورهای دنیای امروز می شد. متاسفانه ,نبود نظارت حکومت, و بانک ها باعث ایجاد : رانت، آقازاده، احتکار، گرانی، تورم، بیکاری، جنگ قدرت ، فراوانی لقمه حرام در جامعه و غیره گشته است. در واقع همه اینها نتیجه عملکرد سیستم مالی بدون نظارت بانکی است. برخی از پیامد های عدم نظارت در کشور بشرح زیر است: اختلاس در جامعه، معوقه بانکی در جامعه، ربا و ربا خوری در جامعه، ربا با توسل به عقد صوري، فراوانی لقمه حرام در جامعه، فقر و ربا و فحشا در جامعه. نتیجه اش هم “وضعیت کشور و دنیای امروز” است…

آثار و پیامدهای وارد کردن ,لقمه حرام, در زندگی:

1- حرام خواری ، برکت را از مال می برد. 2- حرام خواری ، تاریکی قلب و دل می آورد. 3- حرام خواری ، باعث عدم استجابت دعا می شود. 4- حرام خواری ، عدم قبولی نماز را در پی دارد. 5- حرام خواری ، آتش دوزخ را به همراه دارد. 6- حرام خواری ، مانع رسیدن به سعادت و توفیق می شود. 7- حرام خواری ، باعث عدم قبولی واجبات و مستحبات است. 8- حرام خواری ، باعث گلایه زن و فرزند در روز قیامت است. 9- حرام خواری ، درد و رنج جسمی می آورد. 10- حرام خواری ، در اولاد اثر سوء دارد. 11- حرام خواری ، روزه را باطل می کند. 12- حرام خواری ، درهای حکمت را بر دل می بندد. 13- حرام خواری ، دین را تباه می کند.

آثار ربا، نبود نظارت ، دروغ و مال حرام در جامعه:

نبود نظارت و غارت بیت المال ،
رانت اطلاعات در امور کشور ،
انحصار طلبی و نبود نظارت ،
بی کاری و تورم و گرانی بی حد،
دروغ و تقلب و حیله و کلاهبرداری ،
چک های برگشتی و زندانیان چک ،
طرح های ناکارآمد و کارشناسی نشده،معافیت های مالیاتی و وام های بانکی انچنانی .
پارتی بازی در امور ،
ایجاد و تولید اقا زاده های گرامی بعد از انقلاب .
ربا و نزول و معوقه های بانکی ،
بی اعتباری ایرانیان در دنیا،
فرار نخبه ها از کشور،
توهین و بی حرمتی به انسانها ،
از بین رفتن عاطفه ها در میان مردم،
فاصله افتادن در خانواده بین برادر و خواهر و پدر و مادر ،
بی اعتقادی جوانان ،
عدم گذشت میان مردم ،
طلاق زیاد،
اعتیاد زیاد،
فرار دختران از خانواده،
تجاوز به عنف ،
قتل و جنایت،
فحشا و خودفروشی ،
بالا رفتن سن ازدواج،
افسردگی زیاد در اجتماع ،
تعداد زیاد زندانی و زندان،
فشارخون و سکته های قلبی ،
سرطان و ایدز،
نیتریت و نیترات و مواد خوراکی
مافیای و دزدی نفت ،
مافیای قاچاق ،
مشروبات در جامعه،
سکس در میان جوانان ،
سقط های غیرقانونی دختران،
بی احترامی مردم به قانون و در فرهنگ رانندگی ،
و ………. می‌شود و اينها نمونه‌ای از تبعات بی‌عدالتی اقتصادی و دروغ و دروغگویی و مال حرام و ربا در جامعه است.

راه حل چیست؟

نظارت آنلاین و شفافیت بر امور «دروغ» را ازبین می برد.
با آنلاین شدن امور از تولید تا توزیع بر کلیه اعمال نظارت میشود .

«او می آید…»

  1. وقتی امام زمان کارها را آنلاین کند !!!

با آنلاین شدن امور ، شفافیت ایجاد می‏شود، با شفافیت صداقت و راست‏گویی زیاد می‏گردد، امنیت و امانت داری و وفای به‏ عهد عملی می‏شود و وفای به‏ عهد رایج می‏گردد. با امنیت ثروتهای مردم به بازار سرمایه در گردش کشیده می‏شود! صندوق ذخایر ارزی در خدمت تولید قرار می‏گیرد و باعث افزایش ثروت کشور خواهد شد .
با بکار گیری سرمایه ها موجود متخصصین بی سرمایه سرمایه دار می‏شوند و تخصّص در خدمت حرکت و تولید و رفاه مردم قرار می‏گیرد .
بهره وری در گردش درست کارها و ثروت مردم به حد نهایت می‏رسد .بیکارها مشغول به کار می‏شوند .تولید زیاد می‏گردد .تورم منفی می‏شود . ثروت کشور به‏حرکت در می‏آید .

با زیاد شدن امنیت در جامعه (( گردش ثروت ایجاد می‏گردد )) و با دریافت ((مالیات بر ارزش افزوده)) حکومت تامین می‏گردد ! حکومت با دریافت مالیات از ثروتمندان به اجتماع و تامین مالی انسانهای فقیر و ایجاد محیط شاد و امن اقدام می‏کند .
فقرا تامین می‏گردند وصیت علی (ع) اجرا می‏شود .کارهای مردم و دولت نظم و ترتیب پیدا می‏کند . امور شفاف و نوری می‏گردد . فساد وسوسه شیطان کم رنک می‏شود.
حق به حق‏دار میرسد.کم اظهاری گمرکی ،کم فروشی، کم کاری، دروغ و دقل بازی و کلاهبرداری کم می‏شود. رانت خوری، و انحصار طلبی بدلیل شفافیت اول مشخص می‏شود و از بین می رود. آقا زاده ها به راه می آیند و سوء استفاده و پارتی بازی کم می‏گردد.
وقتی امام زمان کارها را آنلاین کند !!!
با نظارت آن لاین توسط امام زمان نظارت به ثانیه و آنی (آنلاین) می‏شود.
,ربا, به ,عقود اسلامی, تبدیل می‏گردد ( مضاربه …)
حرکت های درست اقتصادی ایجاد می‏شود.
امنیت اقتصادی ایجاد می‏گردد.تولید و عرضه کالا و خدمات زیاد می‏گردد، ضرر و تورم کم می‏شود سود و برکت در کارها مردم زیاد می‏شود، مردم وجود خدا و نظارت حاکم و ولی او را حضورش را بیشتر احساس می‏کنند.احترام به قانون کشور و قانون خدا تبدیل به احترام بخود می‏شود .

  1. قانون اساسی از کجا آورده اید ؟در کشور برای همه اجرا و پیاده می‏گردد .

دروغ گفتن و تهمت زدن و ریا و ربا نزد مردم از بین می رود . ازدواج ها زیاد می‏گردد.طلاق ها کم می‏شود و پیمان ها و قول قرار ها شکسته نمی‏شود، زمین با آدم آشتی می‏کند .حلال جای حرام را می‏گیرد. شادی و رفاه و آرامش و امنیت برقرار می‏گردد .عدل و عدالت با رضایت در زمین پیاده می‏گردد.

با آنلاین شدن از تولید تا توزیع نظارت میشود .
وقتی همه چیزها نورانی شود و کارها الکترونیکی گردد وآنلاین شود.حد و اندازه درست تنظیم گردد:
بانک ها کارهای خود را درست انجام می‏دهند .اعتبارات درست تقسیم می‏گردد .مشارکت های و عقود اسلامی نظارت می‏شود .ربا و نزول به سود مشارکت تبدیل می‏گردد و حرام حلال می‏شود . در واردات تعرفه های گمرکی درست تنظیم می‏گیردد .تولید معنی دار می‏شود . قاچاق کم می‏گردد.تسهیلات اعتباری کشور و بانکی در خدمت تولید واقعی و با ارزش افزوده و مفید سود زا برای کشور قرار میگیرد .
گرانی و احتکار و تورم و کمبود و فرار مالیاتی و کم اظهاری و بد اظهاری همه نابود میشود .
هم کشور و هم ملت در رفاه و ارامش و امنیت قرار خواهند گرفت .
و رانت انحصار و آقا زاده و معوقه های بانکی در نور و نورانی شدن حذف و حل می‏گردند .
و بعد به امید خدا عدل و عدالت اجرا می‏گردد.