با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
نماینده مجلس: نظام بانکی در کشور اصلاح شود/ بهره های بانکی کمر مردم را شکسته اند

نماینده مجلس: نظام بانکی در کشور اصلاح شود/ بهره های بانکی کمر مردم را شکسته اند

محمد اسماعیل سعیدی منتخب مردم تبریز، اسکو و آذرشهر که پس از فعل و انفعالات رخ داده در انتخابات، هفته گذشته حضورش در بهارستان قطعی شد، امروز در اولین تذکر خود در مجلس یازدهم خطاب به طیب نیا، وزیر اقتصاد اظهار کرد:‌ در نظر داشته باشید که شما اکنون در کسوت اجرا هستید و باید مجری قوانین مصوب شده باشید.

وی افزود:‌ آقای وزیر اکنون باید توضیح دهید که در خصوص قانون برنامه دراقتصاد طی مدت سه سال تا چه اندازه پیشرفت داشته‌ایم چرا فقط باید دولت ۲۵ درصد از این برنامه را محقق کند. مجلس چه همکاری‌هایی می‌تواند داشته باشد ؟ چگونه می‌توان موانع را از سر راه دولت برداشت؟

منتخب مردم تبریز همچنین اظهار کرد: وزیر اقتصاد باید توضیح دهد که برای خروج از رکود چه کارهایی تا به حال انجام شده است و این که گفته می‌شود نرخ تورم تک رقمی شده است به چه قیمتی آیا به قیمت تعطیلی واحدها و بنگاههای تولیدی است.

وی با بیان اینکه ارقام مالیاتی به صورت تصاعدی در کشور افزایش یافته اند گفت: تورم کاهش یافته اما رکود از یک طرف و افزایش تصاعدی مالیات  ها فضای کسب و کار را نابود کرد از شما خواهش می کنم خودتان بین مردم بروید و به گزارش عوامل توجه و اعتماد نکنید.

وی با اشاره به این مطلب که باید نظام بانکی در کشور اصلاح شود، تاکید کرد: بهره های بانکی کمر مردم راشکسته اند و معلوم نیست برای دادن یک وام اشتغال و ازدواج باید چه تعداد ضامن و از کجا این ضامنها به بانکها بروند

منبع: پایگاه خبری زیتون

انتهای پیام/