با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
مدیر روابط عمومی بانک مرکزی: باید در صدا و سیما نفوذ کنیم!!

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی: باید در صدا و سیما نفوذ کنیم!!

لازم به یادآوریست در هفته‌های اخیر گزارش‌هایی از انتقاد مردم به وام‌های خرید خودرو و کالا و نیز بیکارشدن کارگران بخاطر فشار بانک‌ها برای تعطیل کردن واحدهای تولیدی از برنامه پایش پخش شده است.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با انتقاد شدید از رویکرد انتقادی برنامه پایش نسبت به انعکاس مشکلات تولیدکنندگان در سیما گفته است:صداوسیما یک بنگاه اقتصادی ورشکسته که ما بهش کمک می کنیم.mohamad-karimi

به گزارش مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی خواستار استفاده از اهرم هزینه های تبلیغاتی بانکها برای اعمال نفوذ در رسانه ملی و قطع پخش گزارشهای انتقادی از بانکها شد.

محمدعلی کریمی مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی شامگاه دوشنبه 23 آذرماه در جمع مدیران روابط عمومی بانکها و موسسات مالی در هتل اسپیناس تهران با انتقاد شدید از برنامه اخیر پایش گفت: شبی که برنامه پایش از بانکها انتقاد می کرد، در اتاق فرمان استودیوی برنامه حاضر بودم همانجا به مسئول برنامه گفتم:

«شما یازده نفر عوامل برنامه و مجریتون این ماه حقوقتون رو از ما وام گرفتن و بهتون دادن»

لازم به یادآوریست در هفته های اخیر گزارشهایی از انتقاد مردم به وام های خرید خودرو و کالا و نیز بیکارشدن کارگران بخاطر فشار بانکها برای تعطیل کردن واحدهای تولیدی از برنامه پایش پخش شده است.

مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی در این جلسه با ادعای اینکه هشت سال مشاور حسن تقدس نژاد، معاون سابق اداری مالی صداوسیما بوده و زیر و بم رسانه ملی را می شناسد، گفته است: «صداوسیما یک بنگاه اقتصادی ورشکسته که ما داریم سالی 400/500میلیارد تومن بهش کمک میکنیم ولی متاسفانه اونور نمیتونیم خروجی بگیریم. این ضعفه منه و بانک مرکزی و همه نظام بانکی ماست که نمیتونه اون طرف عایدی بگیره. حالا یکم فعال کردیم رییس کانون بانکهای خصوصی مون رو فرستادیم با آقای سرافراز مذاکره کنه. هفته دیگه رییس بانکهای دولتی رو فرستادیم مذاکره کنه که میخوام دوستان در جریان باشند که صرف اینکه بریم تبلیغات کنیم و باهم نباشیم ضربه میخوریم»

معرفی بانک مرکزی و سازمان روابط عمومی بانک مرکزی:

 بانك مركزی جمهوری اسلامی ايران به موجب قانون پولی و بانكی مصوب تير ماه 1351 [قبل از انقلاب اسلامی ایران] به عنوان تنظيم كننده نظام پولی و بانكی كشور و بانكدار دولت تعیین شده است . در واقع رسالت اصلی این بانک آن است که با اتخاذ سياستهای پولی و اعتباری مناسب، شرايط مساعد برای پيشرفت اقتصادی کشور را فراهم سازد و با تدوین و اجرای برنامه‌های مختلف اعم از برنامه‌های تثبيت و توسعه اقتصادی ، حفظ ارزش پول ملی کشور و ایجاد تعادل در موازنه پرداخت‌ها به همراه رشد مداوم اقتصادی ، پشتيبان دولت باشد .  

نکته قابل توجه درباره این سازمان دریافت لوح سپاس و تندیس سازمان و نهاد فعال در زمینه اقتصاد مقاومتی در سمینار بررسی نقش ارتباطات, رسانه و روابط عمومی در اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم های اقتصادی در سال 1391 که نشان از واقعی بودن توجه به اقتصاد مقاومتی در همه دولت‌های جمهوری اسلامی دارد.

منبع: تسنیم، بانک مرکزی