با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
پرفسور کرمی: سیستم بانکی جمهوری اسلامی ربوی است

پرفسور کرمی: سیستم بانکی جمهوری اسلامی ربوی است

 

آخرین اخبار مرتبط با ربا را از «کانال نهضت ممانعت از جنگ با خدا» دنبال کنید

 

به گزارش نهضت ممانعت از جنگ باخدا؛ به نقل از خبرگزاری فارس، بنیان‌گذار و مؤسس انجمن “بیوتکنولوژی ” ایمنی زیستی و انجمن پدافند غیرعامل در حوزه سلامت بابیان اینکه سیستم بانکی جمهوری اسلامی ربوی است گفت: بانک‌های ایران به احکام اقتصاد اسلامی عمل نمی‌کنند.

*مؤسسات آموزشی ما مافیای آموزشی هستند معلمان نباید کم‌فروشی کنند

وی افزود: تهاجم فرهنگی وارد عرصه زندگی و سفره ما شده است امروز در مهدکودک‌ها آموزش رقص می‌دهند اما غربی‌ها به کودکان سه‌ساله خود قوانین راهنمایی رانندگی می‌آموزند و قانون را برایشان نهادینه می‌کنند تا جایی که وقتی کودک داخل خودرو می‌نشیند به‌سرعت کمربندش را می‌بندد.

بنیان‌گذار و مؤسس انجمن “بیوتکنولوژی ” ایمنی زیستی و انجمن پدافند غیرعامل در حوزه سلامت با تأکید بر اینکه بسیاری از منابع علوم دانشگاهی ایران صهیونیستی است خاطرنشان کرد: مؤسسات آموزشی ما مافیای آموزشی هستند اما بااین‌وجود از آن‌ها در صداوسیمای جمهوری اسلامی نیز تبلیغ می‌شود.

وی معلمی را شغل انبیا دانست و افزود: چرا یک معلم باید در تدریس خود کم‌فروشی کند و دانش‌آموز وادار به تهیه کتاب‌های کمک‌آموزشی شود، برخی به من خرده می‌گیرند و می‌گویند نباید همه‌چیز را در کلاس‌ها بیان کنم این درد است مافیای آموزشی در کشور بیداد می‌کند.

کرمی از اختلال سیستم آموزش‌وپرورش توسط مافیای آموزشی خبر داد و تصریح کرد: معلم‌ها نباید کتاب‌های کمک‌آموزشی معرفی کنند و برای مطالعه آن اصرار کند بیشتر کسانی که در تدریس کم‌فروشی می‌کنند مؤلفین کتاب‌ها هستند و می‌خواهند کتاب‌های کمک‌آموزشی خود را به فروش برسانند.

*ایران تنها کشوری در دنیاست که مردم آن اجازه سقوط دولتش را نمی‌دهند/ما حتی حس ناامنی در کشور نداریم

استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) بابیان اینکه نظام آموزشی باید سیستمی شود گفت: سیستم حکومتی غرب سیستماتیک و سامانه ایست، اما ما سامانه‌ای به نام اعضای هیئت‌علمی در ایران نداریم، آن‌ها سیستم آموزش شبکه‌ای دارند اما سیستم ما انفرادی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: ما باید از کار گروهی غرب یاد بگیریم این نکته کلیدی شکست ما در عرصه‌های فرهنگ و سیاست است چون فردی کار می‌کنیم اما شعار تعامل می‌دهیم ما نباید فرهنگ شرقی را از دست بدهیم اما این امر نباید موجب شود که تحمل یکدیگر را نداشته و به هم حسادت کنیم.

کرمی با تأکید بر اینکه ایران تنها کشوری در دنیاست که مردم آن اجازه سقوط دولتش را نمی‌دهند گفت: ایران با شهدایی که درراه حفظ کشور داده است موجب شده ما حتی حس عدم امنیت در زندگی نداریم درصورتی‌که این مطلب در کشورهای همسایه نزدیک کاملاً برعکس است.

بنیان‌گذار و مؤسس انجمن “بیوتکنولوژی ” ایمنی زیستی و انجمن پدافند غیرعامل در حوزه سلامت تصریح کرد: حس امنیت در ایران مانند اکسیژن برای مردم عادی شده و کسی متوجه نیست که برای این امنیت چه خون‌هایی ریخته شده است، دشمن این ‌را فهمیده و حریف جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد.

*۲۰۳۰ سند سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران است

وی با اذعان بر اینکه پروژه 2030 هم‌اکنون در کشور در حال اجراست گفت: رهبر انقلاب جلو پروژه ۲۰ ساله کنترل جمعیت را که توسط وزیر بهداشت وقت اجرا می‌شد گرفتند همیشه نباید رهبر انقلاب برای ایستادن در مقابل تهدیدات ورود کنند، ۲۰۳۰ سند سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران است و از زیرساخت به انقلاب لطمه می‌زند تا جایی که فرزندان آینده چیزی درباره مقاومت و انقلاب به خاطر نیاورند.

*تفکر سازش موجب نفوذ دشمن می‌شود/نیازمند تفکر مدیریتی سردار سلیمانی هستیم

استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) با اشاره بر اینکه ایران کشوری شاداب و سرزنده است اما مدیریت خوبی ندارد اظهار کرد: متأسفانه امروز کشور با بحران مدیریت مواجه است تا این بحران حل نشود بحران‌های دیگر نیز حل نخواهند شد جامعه به این بلوغ رسیده است که دولتی که تفکر سازش داشته باشد موجب نفوذ دشمن می‌شود ما به تفکری هم چون سردار سلیمانی نیاز داریم.

کرمی از رتبه وحشتناک فساد اقتصادی در ایران خبر داد و خاطرنشان کرد: ایران رتبه ۱۳۰ در فساد اقتصادی را دارد و این رتبه بسیار پایینی برای یک کشور اسلامی است، باعث شرمندگی است که کشوری مانند دانمارک ازنظر رعایت ملاک‌های اسلامی در اقتصاد رتبه نخست را به خود اختصاص داده است و این امر نشان از اقتصاد و سیستم بانکی ربوی ایران دارد.

وی افزود: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند؛ ما با مذاکره مشکلی نداریم اما دشمن باید پیش از مذاکره خساراتی که در جنگ تحمیلی و ترور شخصیت‌های بزرگی مانند رجایی، باهنر و مطهری و ترور 17 هزار نفر از بی‌گناهان به ما زده است و تاوان پول‌های بلوکه‌شده ایران را بدهد ما عزت مندانه با دشمن مذاکره خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/