با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
رجائی باغ سیایی: مراجع و مردم خیلی وقت است از شرایط بانکی کشور ناراضی هستند

رجائی باغ سیایی: مراجع و مردم خیلی وقت است از شرایط بانکی کشور ناراضی هستند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مراجع و مردم خیلی وقت است از شرایط بانکی کشور ناراضی هستند. عاقلانه این است که این طرح در همین مجلس به سرانجام برسد.

رجائی باغ سیایی از امضا کنندگان طرح بانکداری بدون ربا درخصوص روند بررسی این طرح در مجلس نهم گفت: ما علاقه داشتیم دولت در این خصوص لایحه بدهد. اما مسئله این است که دولت خیلی کند عمل می‌کند. اردیبهشت سال گذشته قول داده بودند یک ماهه لایحه را تقدیم می‌کنیم ولی تا امروز این کار را نکرده‌اند.

 

وی افزود: مجلس دهم تا زمانی که بخواهد مستقر بشود و هیئت رئیسه و اعضای کمیسیون‌ها مشخص شوند، زمان انتخابات ریاست جمهوری می‌شود و به نظر من اگر این طرح در مجلس نهم تصویب نشود، دیگر بررسی نخواهد شد.

 

باغ سیایی در ادامه اظهار داشت: مراجع و مردم خیلی وقت است از شرایط بانکی کشور ناراضی هستند. این طرح با حمایت مراجع تدوین شده است و همانطور که دیدید آیت الله مکارم شیرازی در درس خارج فقه‌شان از این اقدام حمایت کنند.

 

این نماینده مجلس افزود: برای تدوین این طرح هزاران ساعت کار انجام شده و نظرات رئیس بانک مرکزی، مدیران بانک‌ها و کارشناسان در آن لحاظ شده است. اگر مجلس تمام شود تمام طرح‌ها و لوایح صفر می‌شوند لذا عاقلانه این است که این طرح در همین مجلس به سرانجام برسد.

منبع: خبرگزرای دانشجو

انتهای پیام/