با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
سفیران آسمانی؛ اجتماع سالانه ائمه جماعات سراسر کشور

سفیران آسمانی؛ اجتماع سالانه ائمه جماعات سراسر کشور

سفیران آسمانی عنوان برنامه آموزش است که کانون مساجد هرساله برای ارتقا سطح معرفتی و بصیرتی ائمه جماعات سراسر کشور برقرار می‌کند. این برنامه امسال در مجتمع یاوران حضرت مهدی واقع در میدان انتظار جمکران (قم) به مدت 15 روز برقرار گردید. در این مدت ائمه جماعات سراسر کشور در دوره‌های 4 روزه در این مکان حضور پیدا می‌کردند و کلاس‌ها و همایش‌هایی مختلفی برای ایشان برقرار می‌شد. در سرسرای مجموعه چند غرفه برپا شده بود که غرفه جنبش یکی ازاین غرفه‌ها بود.

حضور دوستان مستضعفین تی‌وی و جشنواره عمار یکی از نکات مثبت همایش بود. جشنواره عمار که پای ثابت فعالیت‌های جنبش است در طول برگزاری غرفه خود به نمایش موشن‌گرافی‌های اندیشکده شاخص، مستندهای اقتصادی مانند فروپاشی و دیگر مستندهای اقتصادی کردند که این همکاری به صحبت‌های آیت‌الله حائری شیرازی پیرامون ارزش پول (به‌عنوان سخنران اصلی همایش) ضریب داده و باعث توجه عزیزان ائمه جماعات شد.

امیدداریم با همکاری فعالانه عزیزان ائمه جماعات بتوانیم مردم را از لوث وجود این ربای خانمان‌سوز نجات دهیم.

 

در پایان از همه دست‌اندرکاران برگزاری این همایش که سختی‌های زیادی را بابت حضور ما در برنامه‌شان متحمل شدند، به نوبه خود سپاس‌گذاری کنیم و اجرشان را از رسول الله طلب می‌کنیم.