با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.

27 امین سالگرد ارتحال امامی که می‌گفت: ربا بماند، جمهوری‌مان اسلامی نخواهد بود.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

سال 1395 برای جنبش مردمی ممانعت از جنگ با خدا سال حضور در اجتماعات مردمی است. یکی از مهم‌ترین اجتماعات سالانه که از سراسر کشور در آن حضور دارند مراسم ارتحال امام خمینی رحمه‌الله علیه است. گرفتن غرفه با مشکلاتی همراه بود که تا دقایق آخر نیز میسر نشد در حالی که بانک‌ها غرفه‌های بزرگ پذیرایی داشتند و شربت و آب بین مردم توزیع می‌کردند. با این وجود اعضای جنبش با تلاش بسیار از لغو برنامه جلوگیری کردند. از شامگاه 14 خرداد با استقرار در سه مکان در طرف شرقی حرم (حد فاصل مترو حرم تا درب شماره 2) کار آغاز شد و تا ظهر روز 14 خرداد ادامه یافت. در روز مراسم با توجه به جمعیت بالای شرکت‌کنندگان تعداد نقاط توزیع را به حدود 10 نقطه رسانده و در چهار نقطه به بحث و تبیین موضوع پرداختیم.

با انتشار حدود 15هزار برگ تلاش کردیم تا به هرکس به قدر رزقش مطلب را برسانیم و خوشحالیم که طرف شرقی حرم تقریبا به‌طور کامل پوشش داده شده و برگه‌ها با توزیع مناسبی به مردم رسید. بازخوردها نیز بسیار مناسب بوده و توده مردم از موضوع استقبال می‌کردند. کارمندان بانک نیز تقریبا همه معترف بودند که در بانکشان اسلامی عمل نمی‌شود. البته می‌گفتند بخاطر نان مانده‌اند و کاری نمی‌توانند بکنند. روحانی عزیزی هم آمده بود و می‌فرمود که نباید این‌گونه مسایل را در کف جامعه مطرح کرد و باید در حوزه بحث شود که یکی از دوستان برخورد تندی با ایشان کرد. از همین‌جا از طرف همه اعضای جنبش از ایشان عذرخواهی می‌کنیم.
شاید یکی از مهم‌ترین مواردی که مطرح باشد بحث هزینه‌های جنبش است. الحمدلله با اتفاقاتی که اخیرا افتاد ما فهمیدیم که هزینه چاپ در تهران بسیار سرسام‌آور است و برای این مراسم تمامی برگه‌ها را از قم تهیه کردیم که قیمت بسیار نازلی داشت. جنبش با افتخار اعلام می‌کند که کل هزینه چاپ برگه‌ها چیزی کمتر از 800هزارتومان شد که همه آن را اعضای جنبش روی هم گذاشتند.

در ادامه می‌توانید تعدادی از تصاویر این مراسم را مشاهده بفرمایید.