با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
مدیرکل دادگستری استان اردبیل: ربا باید از سیستم بانکی کشور حذف شود

مدیرکل دادگستری استان اردبیل: ربا باید از سیستم بانکی کشور حذف شود

حجت‌الاسلام ‌محمدعلی قاصدی عصر امروز در دیدار با رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان اردبیل با اظهار امیدواری برای حل مشکلات اقتصادی مردم توسط بانک‌ها، موضوع تولید و اشتغال را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: مردم عمدتاً سرمایه‌های خود را در بانک‌ها انباشت می‌کنند و بانک‌ها می‌توانند با استفاده از این منابع در مسائل تولیدی و اشتغال نقش حمایت‌گری خود را به طور مؤثری ایفا کرده و حامی سرمایه‌گذاران باشند.

وی با تأکید بر رفع مشکلات و حل موانع پیش روی سرمایه‌گذاران تاکید کرد: این امر می‌تواند در رشد و توسعه اقتصادی استان تأثیر بسزایی داشته باشد.

مدیرکل دادگستری استان با تاکید بر حذف ربا از سیستم بانکی تصریح کرد: موضوع ربا در طولانی مدت به اقتصاد مملکت ضربه می‌زند که امیدواریم این امر با تلاش‌های مسؤولان بانکی از سیستم بانکی کشور حذف شود.

خرم، رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان اردبیل پیاده‌سازی بانکداری اسلامی و بدون ربا را دغدغه اصلی مدیران بانک مهر اقتصاد دانست و افزود: تمام عقود و قراردادهای تسهیلاتی ما منطبق بر شرع مقدس بوده و مورد تأیید شرعی قرار می‌گیرد و همچنین دوره‌های آموزشی ویژه بانکداری اسلامی برای مدیران، رؤسای شعب و مسؤولان اعتبارات شعب به صورت منظم برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/