با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
تجمع 2 هزار نفری ضدربا در قرقیزستان

تجمع 2 هزار نفری ضدربا در قرقیزستان

تجمع ضد آمریکایی در مقابل سفارت واشنگتن در بیشکک

برگزاری تجمع ضد آمریکایی به سیاست‌های بانکی نهادهای وابسته به واشنگتن در بیشکک، از جمله مهم‌ترین رویدادهای حوزه اقتصادی-امنیتی منطقه بود. وام‌گیرندگان در این تجمع 2 هزار نفری خواستار رفع ربا از وام‌ها و همچنین تسهیل شرایط برای بازپرداخت آن‌ها از بانک‌هایی که با سرمایه آمریکایی فعالیت می‌کنند، هستند.

گفته می‌شود بانک‌هایی که با سرمایه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی تأمین مالی می‌شوند مانند بانک‌های «بای توشوم»، «کمپانیا» و «فینکا»، طی 25 سال گذشته با تکیه بر کم‌اطلاعی شهروندان قرقیزستان، برای آنان وام‌های کوچک با نرخ بهره 44 درصدی ارائه می‌کردند.

خبرگزرای فارس

انتهای پیام/

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  1. باسمه تعالی-
    رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای : ضدیت با ربا خواری از مبانی اسلام است …
    با سپاس از جان بر کفان در جبهه ممانعت جنگ با خدا
    ای کاش ”
    • مردم شهید پرور ما بعداز نماز جمعه مسیری کوتاه میپیمودند.
    • ستاد نماز جمعه تهران (کشور ما ) از خود گذشتگی وایثار گری میکرد در تکبیرها یک کلمه را بعد از مرگ بر اسرا ئیل یعنی” «[ربا خوار ]» می افزودند، بدیهیست بجز خشم وعصبانیت وناراحتی ظاهر الصلاحان باطن الملحد= بد تر… بد تر … بدتر…. از 70با زناکاران با مادرشان در مسجدالحرام احدی ناراحت نمیشه ومطمئن باشند با طرح این کلمه ثلمه ای به اسلام وارد نمیشه وتنها مؤمنین واقعی وقلب آقا امام زمان ونائب بر حقش و علماء اعلام ودلسوزان اسلام ناب محمدی را شادمیکرد ، و طبیعیست …/بی برکتیها و/قسی القلبیها /ظلم ها / بدبینی به بزرگان دین=(علماء –روحانیت- اسلام- قرآن)/ خلافها / غصبها /حکم به ناحق /اختلافات/ بی تفاوتیها/ قاتل پروریها/ظلم ها/فسادها/ فاجعه ها/مفسده ها /اختلافات /قاتل پروریها /و… که نشئت گرفته از شکمهای فیزیکی پر شده از لقمه های حرام ربوی(بانکی) مختومه میشد.
    • **** ائمه محترم جمعه تهران سکوت را شکسته ودر هرخطابه صرف 2 دقیقه را جع (به عواقب خانمانسوز وآخرت تباه کن و خشم شدید خالق را جع به ربا و بلاهای ناخواسته ووحشتناک ) محصول ربا افاضه میفرمودند زیرا منکری ” تندتر شدید ال لحن تر = ربا خوران بدتر از 70زنا بامادر شان درکعبه … دراسلام وجود ندارد
    ارائه راهکارهای بانکداری اسلامی بدون ربا 100% صلواتی 09192256702