با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
امام جمعه قزوین: نماز از ربا و رشوه‌خواری جلوگیری می‌کند

امام جمعه قزوین: نماز از ربا و رشوه‌خواری جلوگیری می‌کند

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با مسئولان ستاد اقامه نماز شهرداری قزوین اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای ترویج مبانی دینی و الهی بوده که از این فرصت باید به خوبی استفاده کرد.

وی بیان کرد: اقامه نماز تنها به معنای نماز خواندن نیست بلکه دوری از اقدامات و کارهای غیراخلاقی‌ و خودداری از انجام گناه بوده که این موارد از مصادیق اقامه نماز به شمار می‌رود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به جایگاه والای امام(ره) و مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: برترین اقامه‌کنندگان نماز در عصر حال امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری هستند که جایگاه والا و اثرگذاری آنان سبب پیروزی انقلاب و بیداری اسلامی در دیگر کشورها شد.

عابدینی گفت: در حوزه نماز باید اقدامات جدی و ویژه‌ای انجام دهیم چرا که این مهم از بروز بسیاری از مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی از جمله دزدی، ربا، رشوه‌خواری جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌های ولایتی عنوان کرد: پیروی و تبعیت از ولایت فقیه امری ضروری بوده چرا که ولایت‌فقیه ستون نماز، زکات، حج و روزه در جوامع است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: خلأ ولایتی در کشور عربستان سبب قربانی شدن صدها هزار مسلمان در فاجعه منا شد و این امر نشان از جایگاه والای ولایت در جامعه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/