با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
امام جمعه همدان: مرز میان ربا و عقود شرعی در بانک‌ها بسیار باریک است

امام جمعه همدان: مرز میان ربا و عقود شرعی در بانک‌ها بسیار باریک است

امام جمعه همدان اظهار داشت: بانک های کشور باید دقت داشته باشند که مطابق با قراردادها به افراد تسهیلات ارائه کنند چرا که مرز میان ربا و عقود شرعی بسیار باریک است

آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان ظهر امروز در دیدار با کارکنان بتن کمت استان همدان با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور اظهار داشت: عیب کار بانک ها در این است که در ارائه تسهیلات به مردم نظارت ندارند.

 

وی با اشاره به این که افرادی که از بانک ها تسهیلات دریافت می کنند باید در زمینه امور اقتصادی تجربه داشته باشند گفت: کسانی که برای امور تولیدی از بانک ها تسهیلات دریافت می کنند باید الفبای اقتصاد را بلد باشند.

 

امام جمعه همدان با اشاره به این که فعالیت اقتصادی اشتباه چرخ جامعه را دچار اختلال می کند ابراز داشت: باید برای تمام امور اقتصادی در کشور برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.

 

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان یادآور شد: امام صادق در روایتی می فرماید که بدست آوردن روزی حلال سخت از نبرد در میدان جهاد است و این امر اهمیت و جایگاه روزی حلال را گوشزد می کند.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: سیستم بانکداری کشور دچار اشکالات فراوان است و باید برای رفع این نقیصه طرحی نو در این سیستم انداخته شود تا اوضاع اقتصاد دگرگون شود.

 

آیت الله طه محمدی افزود: باید تسهیلات به گرفتاران و درماندگان اعطا شود چرا که وقتی قرار بر بازنگرداندن تسهیلات به بان ها باشد فقرا اولی نسبت به متمولان هستند.

منبع: خبرگزاری رسا