با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
امام جمعه ارومیه: آرزوی بانکداری بدون ربا در دل مردم و جامعه اسلامی مانده

امام جمعه ارومیه: آرزوی بانکداری بدون ربا در دل مردم و جامعه اسلامی مانده

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی ظهر امروز در جلسه شورای اداری آذربایجان‌غربی که با حضور رئیس کل بانک مرکزی کشور برگزار شد اظهار داشت: وظیفه حاکمان و مدیران نظام اسلامی این است که علاوه بر نجات خود از آتش جهنم زمینه را برای نجات مردم از آتش دوزخ را نیز فراهم کنند.

وی گفت: از جمله راههایی که می‌تواند مدیران نظام اسلامی را موفق کند بکارگیری توصیه امیر‌المومنین(ع) به مالک اشتر است که فرمود بین خودت و خدای خود بهترین وقت‌ها را قرار بدهید.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: نباید مشغله کاری سبب غفلت مدیران از ارتباط با خدا شود که در این صورت مدیریت آن مدیر دینی نخواهد بود.

وی تصریح کرد: متاسفانه مردم از بانکها بسیار گلایه مند هستند و بر این باورند که بانکها صرفاً به دنبال منافع خود هستند و هیچ گرهی از مشکل مردم را باز نمی‌کنند.

قریشی خاطر نشان کرد: جامعه اسلامی ایران از مدیران مالی انتظار دارد که مشکل سرمایه‌گذاران و مردم را که گرفتار مشکلات سرمایه‌ای هستند حل کند.

امام جمعه ارومیه گفت: سود باید در قبال کار باشد نه در قبال پول، حکمتی که خداوند در احکام وضع کرده‌ به صورت دولتی شکل نمی‌گیرد و متاسفانه آرزوی اجرای قانون بانکداری بدون ربا در دل مردم و جامعه اسلامی مانده است.

وی خاطرنشان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده‌اند که اموال جامعه باید در دست کارشناسان صالح و پاکدست باشد و چنانچه امور و اموال مردم غیرکارشناسی مدیریت شود مردم و کشور از پای درمی‌آیند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/