با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
امام جمعه دیلم: ربا باید از شبکه بانک‌داری جامعه حذف شود

امام جمعه دیلم: ربا باید از شبکه بانک‌داری جامعه حذف شود

امام جمعه موقت دیلم در خطبه‌های نماز جمعه این شهربا گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به سفر استاندار بوشهر به شهرستان دیلم پرداخت و اظهار داشت: سفرهای استاندار بوشهر به شهرستان دیلم نقش مهمی در رفع مشکلات این شهرستان دارد.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم سعیدی با تاکید بر ارائه خدمات و عملکرد دولت مردان در هفته دولت افزود: درهفته دولت، مسئولان دستاوردهای نظام وبویژه دولت ارائه و تمامی اقدامات خود را به مردم بازگوکنند.

خطیب نماز جمعه دیلم با تاکید بر پرهیز از کوتاهی کردن در ارائه عملکرد خدمات دولت افزود: امروزه بعضی ازافراد باسیاه نمایی و بد جلوه دادن خدمات دولت، مردم را ازنظام وانقلاب ناامید می‌کنند .

امام جمعه موقت دیلم با تاکید بر توجه به نقد پذیری دولت افزود: نقد و و تخریب دو مقوله جدای هم است که با توجه به خدمات دولت و وضعیت فعلی و نگاه کلان دولت انصاف نیست دولت تخریب شود.

سعیدی با بیان اینکه نقد با عیب گویی تفاوت دارد گفت: عیب هر دولتی باید در خود آن دولت بیان شود و ارتباطی به دولت فعلی ندارد که در این راستا نباید دولت اسلامی تضعیف شود.

وی با اشاره به تحقق نیافتن وعده‌های آمریکا در جریان برجام افزود: طرف غربی در برجام به وعده‌های خود عمل نکرد و در این زمینه دست‌اندرکاران داخلی تلاشی با غیرت دینی انجام دادند.

امام جمعه موقت دیلم با تاکید بر برخورد قاطع با حقوق‌بگیران نجومی تصریح کرد: متخلفان در این عرصه باید به مردم معرفی و با آنان برخورد قاطع به صورت عملی شود و پول‌های دریافتی باید به خزانه برگردانند.

سعیدی با تاکید بر بانک‌داری بدون ربا در جامعه افزود: ربا باید از شبکه بانکی جامعه اسلامی حذف و بانک‌داری اسلامی در جامعه حاکم شود.

منبع: تسنیم