با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
اگر موضوع ربا را در مسائل مالی خود لحاظ نکنیم از برکت در مال و اموالمان خبری نخواهد بود

اگر موضوع ربا را در مسائل مالی خود لحاظ نکنیم از برکت در مال و اموالمان خبری نخواهد بود

امام جمعه موقت سی‌سخت نیز در این نشست گفت: در بحث رعایت عقود اسلامی نه تنها بانک‌ها، بلکه مردم نیز مسؤولیت دارند.

حجت‌الاسلام سید جواد غفوریان با اشاره به هفته بانکداری اسلامی و ضرورت توجه به مسائل شرعی در قراردادهای بانکی اظهار کرد: اگر موضوع ربا را در مسائل مالی خود لحاظ نکنیم از برکت در مال و اموالمان خبری نخواهد بود.

امام جمعه موقت سی‌سخت با بیان اینکه قانون بانکداری اسلامی تا سال 1360 به طور کامل مصوب نشده بود، افزود: به لطف تلاش‌های زیادی که در کشور انجام گرفته و بانک مهر اقتصاد در سیستم بانکی پیشرو هست، اکنون بانکداری اسلامی به دغدغه‌ای در کشور و این استان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: بانک‌ها به عنوان پایگاه اقتصادی جامعه باید عقود اسلامی را رعایت کنند و در این زمینه بانک مهر اقتصاد بدون شک از بهترین بانک‌هایی است که عقود اسلامی را رعایت می‌کند.

حجت‌الاسلام غفوریان، مسؤولیت تحقق بانکداری اسلامی و رعایت موازین شرعی در قراردادهای مالی و بانکی را تنها متوجه سیستم بانکی ندانست و گفت: در این زمینه مردم و دریافت کنندگان خدمات بانکی نیز مسئولیت و نقش دارند.

منبع: خبرگزاری فارس