با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
آیت الله موسوی اردبیلی: زشتی ربا در بانکهایی که اسم اسلام را یدک می‌کشند، بیشتر است

آیت الله موسوی اردبیلی: زشتی ربا در بانکهایی که اسم اسلام را یدک می‌کشند، بیشتر است

امروز حضرت آیت الله موسوی اردبیلی دار فانی را وداع گفتند به همین مناسبت از جمله موضع برتر ایشان را در بحث ربا در بانکداری را باز نشر خواهیم کرد

مدیر عامل بانک شهر در دیدار با حضرت آیت الله موسوی اردبیلی اظهار کرد:هدف اصلی از تأسیس بانک شهر خدمات به عموم مردم می باشد. ما در این امر از روز اول چند مطلب را مد نظر خود داشته ایم؛ اول تأسیس موسسه تحقیقاتی بانکداری اسلامی تا از این طریق نظر مراجع عظام را به دست آورده و به آن عمل نماییم.

در ادامه این دیدار حضرت آیت الله  موسوی اردبیلی ضمن ارزشمند توصیف کردن خدمت رسانی به مردم گفت: خدمت به مردم باارزش ترین کارها است و این را باید همه مسؤولین مورد توجه قرار دهند.

این مرجع تقلید افزود: باید به کسانی که خود را خادم مردم می دانند کمک کرد و آن ها را حمایت نمود. در امر بانکداری باید مواظب باشیم که گرفتار ربا نشویم، چرا که ربا حرام است و فرقی ندارد که این مسأله به اسم بانکداری اسلامی اتفاق بیفتد یا در دیگر بانک ها بلکه قبح کار در مواردی که اسم اسلامی هم به همراه خود دارد بیشتر می شود.

منبع: شفقنا

انتهای پیام