با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
رباخواری بانک‌ها دست رباخواران را از پشت بسته است/ربا پدر اقتصاد کشور را درآورده

رباخواری بانک‌ها دست رباخواران را از پشت بسته است/ربا پدر اقتصاد کشور را درآورده

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه رباخواری بانک‌ها دست رباخواران را از پشت بسته است، گفت: ربا پدر اقتصاد کشور را درآورده است.

به گزارش جنبش مردمی ممانعت از جنگ با خدا به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد بارانی روز جمعه 19 آذر، در خطبه‌های نمازجمعه مهدی‌شهر که با حضور پرشور مردم و مسؤولان برگزار شد، با اشاره به علائم آخرالزمان اظهار داشت: یکی از ویژگی‌هایی که در آخرالزمان در جامعه رخ می‌دهد، رباخواری است.

ایشان با بیان اینکه رباخواری بانک‌ها دست رباخواران را بسته است تصریح کرد: ربا پدر اقتصاد کشور را درآورده است.

وی با اشاره به اینکه در آخرالزمان فساد در جامعه علنی می‌شود و متعلق به مکان یا جای خاصی نیست، افزود: امروز ماهواره و برخی از شبکه‌های اجتماعی، فساد را به درون خانه‌ها برده‌اند.

حجت الاسلام بارانی با اشاره به ۱۲ تا ۱۷ ربیع‌الأول که هفته وحدت نامیده می‌شود، خاطرنشان کرد: ۱۲ ربیع‌الأول به روایت اهل سنت و ۱۷ ربیع‌الأول به روایت شیعه سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) است و امام خمینی (ره) با ابتکاری این هفته را هفته وحدت اعلام کردند.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که فرمودند «منشأ همه گرفتاری مسلمین اختلافات است»، گفت: در این سال‌ها ما شاهد بودیم که چگونه دشمنان از این اختلافات سوءاستفاده کردند و داعش را از دل وهابیت پدید آوردند.

امام جمعه مهدی‌شهر تصریح کرد: برای رفع مشکلات جامعه مسلمانان باید وحدت میان مسلمانان تقویت شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس