با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
امام جمعه میاندوآب: ربا جامعه را با چالش بزرگی رو به رو کرده است

امام جمعه میاندوآب: ربا جامعه را با چالش بزرگی رو به رو کرده است

آخرین اخبار مرتبط با ربا را از «کانال جنبش ممانعت از جنگ با خدا» دنبال کنید

 
امام جمعه میاندوآب گفت: ربا مردم و حکومت ما را با چالش بزرگی روبرو کرده است و شاید جامعه ما را به نابودی بکشاند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حمید حسن زاده در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: ربا باعث ایجاد مشکلات اقتصادی فراوانی در کشور ما شده است و شاید جامعه ما را به نابودی بکشاند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو هم گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای مهمترین خواسته مقام معظم رهبری است و من نیز از مردم می خواهم هر جایی که هستند تمام تلاش خود را برای مشارکت در انتخابات انجام دهند.

حجت الاسلام حسن زاده گفت : هیچ کدام از داوطلبان شورای شهر و روستا و یا ریاست جمهوری حق دست درازی به خط قرمز های ما که همان خون شهدا، نظام و انقلاب ما است را ندارند و این را هم بدانند با توجه به تلاش های همه جانبه مسولان برگزاری انتخابات و نظارت صریح قوه قضائیه امکان تقلب در انتخابات نظام جمهوری اسلامی وجود ندارد و همه از امنیت انتخابات در کشور ما آگاه هستند.

خطیب نماز جمعه میاندوآب ادامه داد: با توجه به نظر قرآن انسان ها به سه دسته حزب اله و حزب شیطان و حزب منافق(حزب باد) تقسیم می شوند و من اعلام می دارم همه موضع خود را مشخص کنند و  اگر ادعا می کنید از اول انقلاب تغییر موضع نداده اید شجاع باشید و اعلام موضع کنید وگرنه بعد از انتخابات همه طرفدار فرد برنده انتخابات خواهند بود.

حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: مردم ما بصیرت دارند و خود تحقیق خواهند کرد و به کاندیدای بی بی سی و آمدنیوز و رسانه های غربی رای نخواهند داد مردم ولایت مدار ما می دانند کسانی لیاقت انتخاب را دارند که متعهد باشند و احساس مسولیت کنند

منبع: ایسنا