با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
آیت‌الله علوی گرگانی خطاب به سیف: کاری نکنید که آه و ناله مردم پشت سر شما باشد

آیت‌الله علوی گرگانی خطاب به سیف: کاری نکنید که آه و ناله مردم پشت سر شما باشد

 

آخرین اخبار مرتبط با ربا را از «کانال جنبش ممانعت از جنگ با خدا» دنبال کنید

 

به گزارش جنبش مردمی ممانعت از جنگ با خدا به نقل از خبرگزاری فارس؛ آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به برخی رخدادهای ناخوشایند که در بانک‌ها رخ‌داده است، گفت: ما در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم ولی بانک‌ها دیرکرد دریافت می‌کنند که این همان مصداق عینی ربا است.

ایشان اضافه کردند: باید تلاش کنیم ربا را در بانک‌ها از مال مردم جدا کنیم و برنامه‌ای اجرا شود که دیرکرد از بانک‌ها برداشته شود.

منبع: خبرگزاری فارس

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به عواقب سود حاصل از ربا و دیرکرد در زندگی فرد خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهید عمرتان با برکت باشید مسئله دیرکرد و ربا را هرچه سریع‌تر از بانک‌ها حذف کنید، چراکه این حقوق‌ها برای فرد دچار  دردسر می‌شود، البته شما عوامل اجرایی هستید و سخن من با مسئولان اصلی نظام بانکی است. تا می‌توانید در حذف مسئله دیرکرد تلاش کنید و کاری نکنید که آه و ناله مردم پشت سر شما باشد و با اصلاح مسئله دیرکرد انشاءالله دعایی خیر مردم پشت سرتان باشد.

منبع: قدس آنلاین