با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
گزارش/ وجود ربا و اقامه نماز باران از اسرائیل تا قم

گزارش/ وجود ربا و اقامه نماز باران از اسرائیل تا قم

آخرین اخبار مرتبط با ربا را از «کانال نهضت ممانعت از جنگ با خدا» دنبال کنید

به گزارش نهضت ممانعت از جنگ باخدا؛ با گذشت نیمی از فصل زمستان بارندگی در آمار بارندگی بسیار تکان دهنده است با این وجود خشکسالی عظیم در پیش روی خواهیم داشت. برای بررسی این آمار اینجا کلیک کنید.

در نگاه انسان مومن زلزله خشکسالی و مواردی از این دست پیام دارد که به کرات در رویات و آیات قران کریم به آن اشاره شده است؛ در این گزارش زیر به هشدار علما و واکنش مردم را برررسی خواهیم کرد.

آیات الهی چیست؟ حبس علامت در شیء ایمان به آیات الهی از جمله متعلقات ایمان است، همانطور که ایمان به خدا و کتاب خدا جز ایمان است./ همچنین آیات الهی به هفت متعلق به نام هفت متعلق ایمان تعلق می‌گیرد.

در خصوص وجود ربا در اقتصاد و خشکسالی علما مواضع گرفتند؛ ابتدا مرحوم آیت‌الله حائری شیزاری که تا روزهای آخر عمر مبارک ایشان، از مبارزین سرسخت اقتصاد ربوی بودند، در سال گذشته پیرامون این موضوع [تأثیر ربا در اقتصاد و خشکسالی] فرمودند: تا وقتی بانک‌ها «ربا» می‌گیرند، نماز باران تاثیری ندارد. متن کامل این بیانات در اینجا بخوانید.

همچنین آیت‌الله مکارم شیرازی در ماه گذشته با اشاره به اینکه رباخواری بانک‌ها مسلم است اظهار داشتند: عده‌ای از طرق مختلف به ما می‌گویند چرا برای باران، نماز بارانی خوانده نمی‌شود. من نسبت به خود عرض کنم چون نماز باران تشریفاتی دارد که انجام آن برای اینجانب مشکل است. . متن کامل این بیانات در اینجا بخوانید. [ لینک خبر]

هرچند آیت‌الله جوادی آملی نیز که از مبارزین سرسخت اقتصاد ربوی هستند: در خصوص برگزاری نماز باران اظهار داشتند: دعای مردم یقیناً بدون اثر نیست [ لینک خبر]

جالب است بدانید وزیر کشاورزی اسرائیل برای پایان خشکسالی نماز باران خواند [لینک خبر] ؛ از طرفی صهیونیسم ربا را شیوع می‌دهند ( تاسیس بانک توسط یهود و خانواده مدیچی)، حال آنکه نمی‌دانند که این مصیبت دامان خود آن‌ها را نیز خواهد گرفت.

فیلم نماز خواندن وزیر کشاورزی اسرائیل

 

 

با این وجود مردم در جای جای کشور به برگزاری و اقامه نماز باران روی آوردند؛ در خطبه این نمازها از به ربوی بودن اقتصاد اشاره شد از جمله شهر بیرجند.

در زیر تنها به برخی شهرهایی که نماز باران در آنها اقامه شده است و به دست ما رسیده، اشاره می‌کنیم

شهر بیرجند …………. لینک خبر…………لینک گزارش تصویری

شهر شیراز…………لینک خبر …………… لینک گزارش تصویری

شهر قم  ……………لینک خبر  …………. لینک گزارش تصویری

شهر فردوس ………..  لینک خبر

شهر اصفهان ………لینک خبر……………………گزارش تصویری

شهرستان کمیجان……………. لینک خبر و گزارش تصویری

شهر کرمان…………. لینک خبر

سیرجان ……………..لینک خبر

شهر بابک ……………….لینک خبر

 

همچین در شهر شیراز برای دومین بار در نهم بهمن ماه نیز نماز باران اقامه خواهد شد لینک خبر

اعمال نماز باران و دعوت از دعوت جامعه روحانیت شیراز در شهر شیراز در فیلم زیر

آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید در دیدار با وزیر نیرو در اظهار داشتند:  خشکسالی به دلیل عدم پایبندی ملت به دین است و این رابطه درهیچ آزمایشگاهی قابل بررسی نیست.

تنها مثال ایشان در مورد پایبندی به دین حجاب فردی نبود! بلکه ربوی بودن بانک‌‌ها به اسم عقود شرعی بود و این را مانع از نزول رحمت الهی دانستند منبع: خبرگزاری مهر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  1. سپاسگذارم از نکات خوبی که به خصوص در مورد 7 مولفه ایمانی .

    ولی بیشتر از همه فایروال خودم به خبر وزیرکشاورزی اسرائیل آلارم داد.

    به خصوص زمانی که شبکه ای مثه بی بی سی که نه تنها خبرهاش برعکس هست که کلا فکر کنم همه پرسنل و کارکنانش هم برعکس همه مردم دنیا باشن … یعنی اگه آدما رو دوتاپا راه میرن من شرط میبندم اعضای شبکه بی بی سی با سر رو زمین ایستاده باشن و برعکس باشن (!)…

    یادمه یه زمانی که نوجون بودم بی دلیل دروغ میگفتم . مثلا اگه شرق دنیاهم می بودم بازم وقتی اگر ازم میپرسیدن الان کجایی بدون هیچ دلیلی میگفتم غرب دنیا (!) … نمیدونم سادیسم بود یا مرضی چیزی؟؟ … که الان دقیقا منم بی بی سی رو مصداق مرض برعکس گفتن میدونم ! .. یعنی حتی مستندهایی که این شبکه هم میسازه برعکس هست و کلا مرض داره دیگه دست خودش نیست !…

    جالبه چون به استناد آمارها و دسته بندی از ترین های کشورهای دنیا که خود مجامع بین المللی میکنن ( یعنی ماهم نمیگیم که بگن ایران الکی میگه بلکه خودشون میگن ) مثل این لینک:

    List of top international rankings by country

    http://6ort.com/zAL59

    مثلادر مورد اسرائیل نوشته :

    -428 m at Dead Sea یعنی منهای 428 متر از سطح دریای مرده که خود همین دریای مرده و نمک زیادش و همسر لوط نبی که وقتی به این منطقه میرسه و تبدیل به کوهی از نمک میشه بماند. چون هرکدومشون یه روایت و داستان جدایی هستش که سراسر شوک هست برای یک مرده و میت !!!… ولی جالبه چون خوداسرائیلی ها هم اونجا با تابلوهای عبری و عربی و لاتین نوشتن که : (( اینجا پست ترین نقطه عالم هست )) !

    یا در رکورد دار بودن اسرائیل نوشته :
    Highest percentage of recycled water, 80%

    یعنی بیشترین درصد از آب بازیافتی یا بهتره بگیم اصلاح شده (!) که بازم به اشتباه اکثر ایرانی ها در ترجمه ها مینویسن آب احیاء شده !
    که خلاصه کشوری که اینجوریه نماز بارونش چیه ؟

    اصلا اینا هیچی من موندم که مردم این مثلا کشور پرمدعا که وقتی به ایرانی ها میرسن موش میشن (!) … مگه وقت و زمانی هم دارن که برن نماز بارون بخونن ؟؟؟
    آخه مردمش رکورد دار حضور درشبکه های اجتماعی مثه فیسبوک و توئیتر و وایبر و تلگرام و… بین همه مردم دنیاهستن (!)…

    Longest hours spent on social networks

    حالا بازم بماند که فارسی حرف میزنن از ما ایرانیها بلبلتر (!) و هرکدومشون لاقل 5 تا زبون بلدن(!)

    تازه در دین یهود که ربا دادن بین یهودی ها خلاف احکامشون هست و انصافا اینو از ما مسلمونها مسلمون ترهستن و ماها تواین زمینه یهودی هستیم (!) … پس بازم فکر نکنم نیازی به دعای بارون داشته باشن !

    البته خوب که خانواده هایی مثه مدیچی و روچیلد و… فکر میکنم و پازل رو جمع میبندم میبینم شایدهم مسلمونی و یهودی بودن به اسم و ادعاکردن نباشه …. همونجور که ربا و بهره و نزول عامل اکثر بدبختی های مردم و جوامع هست پس اگه ربا نباشه شاید 90 درصد از مسلمونی اون جوامع مورد قبول خدا باشه و شاید ندونن و بگن مایهودی یا هر اسم دیگه هستیم ولی پیش خدا عین مسلمون واقعی باشن !!!

    به قول فیلم ملک سلیمان نبی که بازم از King و پادشاه ترجمه کردنش یا … بگذریم .
    ولی همین بس که سلیمان ماهم داره آماده میشه که بهش انگشتر هبه کنن (!)

    http://6ort.com/e02lx

    پس چی شد این ملک سلیمان 2 ؟؟؟
    فقط تروخدا دیگه توی این یکی دقت بشه !