با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
ربا، اختلاس و حقوق نجومی؛ مثلث تهدید انقلاب اسلامی

ربا، اختلاس و حقوق نجومی؛ مثلث تهدید انقلاب اسلامی

آخرین اخبار مرتبط با ربا را از «کانال نهضت ممانعت از جنگ با خدا» دنبال کنید

به گزارش نهضت ممانعت از جنگ باخدا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اسرا؛ اعضای حزب موتلفه اسلامی با حضور در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله العظمی جوادی آملی در این دیدار اظهار داشتند: وقتی یک نظامی، صبغه فرهنگی داشته باشد، دشمن فرهنگی نیز خواهد داشت، وقتی نظامی صبغه اقتصادی داشته باشد دشمن اقتصادی به مقابله او خواهد آمد و اگر نظامی صبغه اجتماعی داشته باشد دانشمندان فن اجتماع به تقابل آن خواهند آمد، اما وقتی نظامی طبق فرمایش پیامبر(ص) «جوامع الکلم» شد و قرآن و عترت، محور آن شدند، جنگ احزابی به رهبری استکبار و صهیونیزم به تقابل او می آید. ما از همه طرف در معرض حمله ایم، چون این انقلاب حرف جوامع الکلم دارد و همه چیزش الهی است.

معظم له خاطرنشان کردند: در تفکر غرب، ترس از جهنم  دارای ریشه علمی نمی دانند! چراکه آنها تا چیزی را نبینند باور نمی کنند، می گویند تنها چیزی را می پذیریم که آن را ببینیم و حس کنیم، چیزی که قابل لمس و دیدن نیست برای آنها علم محسوب نمی شود! لذا ترس از جهنم برای آنها ریشه علمی ندارد. آنها چون به حس اکتفا می کنند انسان را حیوان ناطق می دانند که بعد از مرگ تمام می شود در حالی که در تفکر الهی انسان موجودی است ابدی که در مواجهه با مرگ، مرگ را می میراند. لذا ما تا ابدی فکر نکنیم و در محدوده تفکر حزبی بمانیم، نخواهیم توانست به مقصد برسیم.

آیت الله العظمی جوادی آملی تاکید داشتند: داشتن رهبر خوب یک طرف قضیه است، حضرت امیر(ع) فرمود من و فرزندانم میدان انقلاب فرهنگی هستیم اما همین حضرت امیر(ع) که در دنیا دومی ندارد به دلیل نبودن مردم در صحنه، شکست خورد؛ لذا مادامی که مردم متدین در صحنه نباشند شکست قطعی است و تا مردم با ما نباشند پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

ایشان با اشاره به دعای حضرت ابراهیم در قرآن بیان داشتند: حضرت ابراهیم هنگامی که همسر و فرزند خود را در آن بیابان لم یزرع به دستور خداوند رها کرد فرمود « فَاجْعَلْ أَفْئِدَةً مِنَ النَّاسِ تَهْوِي إِلَيْهِمْ»، معلوم می شود دلهای مردم به دست خداست! اگر ما عاقل باشیم و یکدیگر را یاری کنیم و خیر هم را بخواهیم و کار خیر یکدیگر را تایید کنیم خداوند دلهای مردم را به سوی ما هدایت خواهد کرد.

معظم له تصریح داشتند: اینکه آمریکا نمی تواند غلطی بکند حقیقت است؛ در هشت سال جنگ تحمیلی این موضوع به وضوح اثبات شد، آمریکا در مقابل مردمی که حیاتشان را در شهادت می بینند نمی تواند کاری از پیش ببرد! با این حال همین آمریکا وقتی صحبت از گزینه نظامی روی میز می کند عده ای حساب می برند، اما وقتی خداوند به صراحت در مقابل «ربا» فرموده است گزینه نظامی من روی میز است افراد هیچ ترسی به خود راه نمی دهند، در حالی که خداوند جداً در این مورد وعده عذاب داده است.

ایشان ادامه دادند: ممکن است انقلاب نیز با وجود اختلاس و حقوق های نجومی و ربا با خطر مواجه شود! این خطر وجود دارد، اما با این وجود ما فرزندان حضرت امیر علیه السلام هستیم و با یک الله گفتن می توان بازگشت و امور را اصلاح کرد، آنگاه خداوند نیز درهای رحمت خود را به سوی ما خواهد گشود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی اسراء

انتهای پبام/