با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.

25 اردیبهشت روز جهانی مبارزه با ربا

۲۵ اردیبهشت مصادف با روزی‌است. که امام خمینی(ره) در تقابل با الگوی اقتصاد غرب که به اصالت پول و سودخواری و در نهایت ربا منتج می‌شود؛ از واقعیت ِالگوی اقتصاد اسلامی پرده برداشت. و فرمود «در اسلام پول نباید کار کند».

25 اردیبهشت روز جهانی مبارزه با ربا

نهضت ممانعت از ربا در پی سخنان بزرگان و مراجع همراه با دغدغه اسلام، باهدف حذف ربا از ساختار حکومت اسلامی در سال۹۱ شکل گرفت. و در روز جهانی مبارزه با ربا ۲۵اردیبهشت؛ روزی که امام فرمود «پول نباید کار کند» هشتمین سالگرد خود را جشن گرفت.

جنبشی که برای دفاع از موجودیت اسلام و انقلاب اسلامی در کنار افراد دغدغه‌مند تبدیل به نهضتی مردمی شد و اثر گفتمان‌سازی آن به‌ حول و قوه الهی و با یاری ولی‌عصر(عج) بارها از زبان مراجع و مسئولین شنیده شد. و حتی گاهاً در تصمیمات مهم کشوری مانند حذف سود ۱۲ درصدی وام یک میلیونی کرونا، اثرگذار بود. بارها زیر تیر و ترکش مدعیان و غرب‌زدگان لیبرال که معتقدند اسلام اقتصاد ندارد. از اسلام دفاع کرد. و از تکرار خستگی نپذیرفت با شعار پیش بسوی انقلاب اقتصادی و همراهی مردم ثابت کرد دین از اقتصاد جدا نیست واسلام برنامه اقتصادی معین دارد.

این نشست زنده(live) به علت محدودیت های که پس از برگزاری نشست تخصصی وام IMF برای صفحه رسمی نهضت پیش آمد. در صفحه اینستاگرام جنبش مقاومت در جنگ ارزی پخش شد.