با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
برپایی غرفه نهضت مردمی ممانعت از جنگ با خدا در مسجد جامع بومهن به مناسبت ایام دهه فجر

برپایی غرفه نهضت مردمی ممانعت از جنگ با خدا در مسجد جامع بومهن به مناسبت ایام دهه فجر

22 بهمن 1399 متفاوت‌ترین 22 بهمن این سال‌ها بود. شیوع کرونا باعث شد تا شکل و شمایل راهپیمایی در شهرهای مختلف تغییر کند. از همین رو بر خلاف 22 بهمن سال 1398 که در بیش از 71 شهر برگزار شد، 22 بهمن امسال خبری از برپایی غرفه و تعامل گسترده با مردم نبود.

امسال در تهران و بسیاری از شهرهای کشور، راهپیمایی به صورت موتوری یا ماشینی انجام شد و شکل متفاوتی به این روز داده شده بود. ما نیز به تبع این اتفاق از برپایی گسترده غرفه‌ها در سراسر کشور امتناع کردیم اما با هماهنگی‌های خوب انجام شده بین امام جمعه شهرستان بومهن، در آخرین روز از جشن‌های دهه فجر مهمان حجت الاسلام ویسی امام جمعه خونگرم مسجد جامع بومهن بودیم.

در این برنامه که با همراهی جنبش جنگ ارزی و جنبش حلال‌زاده‌ها انجام پذیرفت، در خدمت مردم خوب بومهن بودیم. البته با با کمی جسارت غرفه خود را بیرون از مسجد و در کنار بلوار اصلی در معرض دید مردم شهر برپا کردیم. و بازخورد بهتری را شاهد بودیم. پخش لایو این مراسم بمانسبت دهه فجر هم از اینستاگرام انجام شد. اگر در آن ساعت آنلاین می‌بودید می‌توانستید آن را ببینید.

در این مراسم مداح عزیز آقای امیر عباسی به مدیحه سرایی پرداختند. کیک تولد خوبی هم بین مردم توزیع شد که موجبات سرور کودکان و نوجوانان مسجد بود!

نکته جالب اینکه جناب آقای عباسی مداح عزیز به تک‌تک غرفه‌ها سرزدند و با حوصله توضیحات هر غرفه را شنیدند. امیدواریم ایشان،‌در مداحی‌هایشان بیشتر از این موضوع خطرناک برای مردم بخوانند.