با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
بهره های بانکی ریشه فساد اقتصادی در ایران است!

بهره های بانکی ریشه فساد اقتصادی در ایران است!

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ریشه فساد اقتصادی در ,ایران, تحریم و یا سوء مدیریت نیست بلکه بهره های بانکی ریشه این مشکل است.

آیت الله حائری شیرازی آیت الله محی الدین حائری شیرازی, چندی پیش در دیدار با دانشجویان دانشگاه زنجان ، در رابطه با مشکلات و مفاسد اقتصادی به خبرنگاران گفت: ریشه فساد اقتصادی ایران تحریم و سوء مدیریت نیست بلکه وجود بهره های بانکی بالا است و این مشکل را می توان با احیای اسلام و ایجاد ,بانک داری اسلامی, به راحتی حل کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ویژگی های رئیس جمهور آینده ایران گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند رئیس جمهور آینده و دولت بعدی باید نکات مثبت این دولت را دارا و نکات منفی آن را نداشته است. آیت الله حائری شیرازی در رابطه با کمک های ایران به مسلمانان کشور های مختلف دنیا ادامه داد: دولت و مردم سوریه قدردان کمک های ایران هستند و در راستای موضوع بحرین نیز باید مد نظر داشت که سیاست  ما ایجاد جنگ بین شیعه و سنی نیست و باید به نحوی رفتار کرد که بین شیعیان و سنیان اختلافی نیافتد. وی با تاکید بر اینکه دشمنان قصد دارند با ایجاد اختلاف بین شیعیان و سنیان بین این دو گروه تفرقه بیاندازد و خودشان به قدرت و منافعشان دست یابند گفت: بدون شک دود دعوای شیعه و سنی به چشم خودشان خواهد رفت و آب این درگیری به آسیاب دشمن خواهد بود. عضو مجلس خبرگان رهبری، در ادامه ایجاد ذلت باطنی در کنار عزت ظاهری را شالوده انسان دانست و اظهار داشت: شالوده و پی مسئولیت ها در انسان ذلت باطنی است. ذلت باطنی زیر بنا و عزت ظاهری رو بنا است عزت ظاهری کمونیست ها بدون پایه بود و در نهایت فرو پاشید، آمریکاییها نیز عزت ظاهریشان فاقد ذلت باطنی است و دوامی نخواهد داشت. منبع: خبرگزاری مهر