با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.

چین امسال به بزرگترین بازار طلای جهان تبدیل خواهد شد.

حتی چینی ها هم  فهمیدند…. !

حتی چینی ها که پول کاغذی اعتباری ندارد ولی مسولین کشور ما هنوز درست این مطلب را  درک نکرده اند و متاسفانه هنوز بدنبال دلار و یور  و پول های کاغذی هستند  ؟

بهتر است زودتر واحد پولی کشور ما از کاغذ به  پول  طلای  الکترونیکی تبدیل شود .

طلای چین chin

راستی چراچین ها امسال به بزرگترین انبار و بازار طلای جهان تبدیل خواهد شد؟!

شورای جهانی ,طلا, در گزارش جدید خود پیش بینی کرد، چین امسال با پیشی گرفتن بر ,هند, به بزرگترین مصرف کننده طلای جهان تبدیل خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از بیزینس لاین؛ شورای جهانی طلا تاکید کرد، با توجه به اتخاذ سیاست های اقتصادی و مالی در ,چین, که سرمایه گذاران را برای خرید طلای بیشتر تشویق و ترغیب می کند و با توجه به سیاست های محدود کننده دولت هند می توان نتیجه گرفت که چین امسال با پشت سر گذاشتن هند به بزرگترین بازار طلای جهان تبدیل خواهد شد.

بر اساس این گزارش دولت هند قصد دارد با افزایش تعرفه واردات طلا و کاهش مصرف این فلز گرانبها، کسری تجاری سنگین خود را کاهش دهد. طلا دومین کالای وارداتی مهم هند پس از ,نفت, به شمار می رود. دولت هند در ماه های اخیر به صورت متوالی تعرفه واردات طلا را افزایش داده و اخیرا این رقم را به 10 درصد رسانده است تا مانع از ورود بی رویه طلا به بازار داخلی شود.

میزان مصرف طلای چین در شش ماه نخست امسال با 54 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل به بیش از 570 تن رسیده است. این رقم در بازار هند به کمتر از 566 تن رسیده است.

شورای جهانی طلا پیش بینی کرد، روند صعودی تقاضای طلا در بازارهای هند و چین در آینده نیز ادامه خواهد یافت. چین و هند مجموعا 60 درصد تقاضای جهانی طلا را تشکیل داده اند.

پیش بینی می شود میزان تقاضای طلا در بازارهای هند و چین امسال به بیش از 900 تا 1000 تن خواهد رسید.

مصرف طلای هند سال گذشته به 864 تن رسید و این رقم در بازار چین نیز به بیش از 832 تن رسیده است.

منبع:سایت طلا