با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
خودسوزی ستار ابدالی، مقابل بانک صنعت و معدن

خودسوزی ستار ابدالی، مقابل بانک صنعت و معدن

یک خبر دهشتناک ما را در بهت فرو برد؛

ستار ابدالی صنعتگر ایلامی و مدیرعامل کارخانه پروفیل زاگرس 55 ساله، به علت کارشکنی‌های بانک صنعت و معدن در مقابل شعبه مرکزی این بانک اقدام خودسوزی کرده که پس از انتقال به بیمارستان مطهری روز دوشنبه فوت می‌کنند.

خودسوزی مدیرعامل کارخانه پروفیل زاگرس ستار ابدالیلطفا اخبار را از منابع آن پیگیری کنید:

  1. نیویدار
  2. آخرین‌نیوز
  3. هدف‌حافظ ❰❰
  4. جوابیه بانک صنعت و معدن!
  5. ایسنا، جزئیات خبر
  6. ایلام پویا

از پوشش خبری وسیع این اتفاق چه نتیجه‌ای می‌گیرید؟!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  1. آقا چرا اصلا با تاسیس یک بانک کاملا اسلامی و کاملا بدون ربا که زیر نظر مراجع تقلید باشه به جنگ بانک های ربوی نمیرید؟
    مردم فرق بین بانک بد و بانک خوب رو میفهمن مشکل اینجاس که اصلا یه بانک رسمی اسلامی بدون ربا وجود نداره
    مردمی که زندگیشون از راه وام میگذره وقتی ببینن بانکی با کارمزدی خیلی پایین تر از بقیه بانک ها داره وام میده چرا سراغش نرن
    ماشالا اونقدر هم منابع وجود داره که یه بانک تاسیس کرد و تبلیغ رسانه ایش کرد
    الان چیزی با گفتن حل نمیشه مگر با عمل

    1. اگر کمی بیشتر بر روی حرفتان فکر کنید و با اهل فن صحبت کنید خواهید دید که در حال حاضر این امکان وجود ندارد. شاید پنج یا ده سال دیگر بشود به آن فکر کرد، زمانی که مردم بیشتری با تعریف صحیحی از ربا آشنا بشوند و مسئولین متعهدتری بر سرکار باشند.

  2. سلام زابل عزیز
    حال کردم نظرتو خوندم. ولی بگو من و تو چیکار کردیم واسه درمون این وضع؟! البته این بی‌مایه‌ها هرچی بشون بگی حقشونه. ولی خادم هم درست میگه.

  3. با سلام خدمت هرکسی که در صورت انتشار این متن را خواهد خواند

    آقا وقتی بانک بی سواد میاد پول بی زبان را دست افراد بی سوادتر از خودش میده که قراره تو اقتصادی که خود دولت هم زیرش زاییده کار تولیدی بکنن مسلما نتیجه بهتر از این نمیشه دهها میلیارد تومان در دستان کسی که قراره با مافیای بازار آهن . یا هر شبکه دیگه ای رقابت بکنه آخه چرا ؟ یابو رفته کارخونه فلان زده با پول ملت که مثلاً اشتغال ایجاد کنه بانک هم همه بی پدر بازیاشو سرش در اورده تازه متوجه شدن که مواد اولیه را دست هر کر خری نمیدن ، اون یکی هم چهارتا دبه پلاستیکی گذاشته روی دوتا میز ، چها تا گل کلم و دو کیسه هویج و چهارتا دختر ترشیده هم از فک فامیل کارمندای بانک عامل استخدام کرده سال به سال حقوقشونو هم نمیده به اسم کارخونه ترررررشیجات ، خدا میلیون تومان تسهیلات گرفته کلی زمین تقریبا رایگان بهش دادن بعدش هم ریدن تو محیط زیست و درختان سر سبز منطقه رو مالوندن به اسم کارخونه تا فلان بی پدر به اسم اشتغال مناطق محروم پرادو سوار شه اون هم کسی که باباش خر سواری هم گیرش نمیومد ، این جور کارخونه دارها را نباید فرصت بدی خود سوزی کنن چون اینجوری به خواست خودشون میمیرن ، باید کله هاشونو بکنی تو چاه فاضلاب تا بدونن به همراه بانکی هایی ( نه همه البته ) که هدفشون از تایید تسهیلات جیب خودشون بوده نه اشتغال دکترهای بیسواد جویای کار ، قراره در قیامت از کجاش بخورن
    مدیر سایت ، عزیز دل برادر حالا جسارت گفتن اینها رو نداری اقلا این متن رو بذار ملت واقعیت رو بدونن

    1. سلام
      دوتا مساله رو باید درنظر گرفت یکی اون بلایی که بانک سر اون شخص آورده و یکی هم خودکشی.
      جفتش گناه بزرگیه.
      بانک که پایش بر باطله باید درست بشه اما به ضعیف بودن اون شخص هم باید توجه داشت
      اگه ظلم شده بهش اعتراض کنه نه فقط شکایت به دادگاه بلکه چندنفرو باخودش همراه کنه یه راه پیمایی ضد بانک راه بندازه نه صورت مساله رو پاک کنه.
      و ضعیف بون شخص هم دلیل نمیشه که با این ادبیات دربارش چیزی بگیم.

  4. من مرده اون مرام بانکهام که تمام هم غمشون کمک به تولید و رفع مشکلات مردمه . اینقدر بانکها خوبن . خیلی دوسشون دارم . اصلا وقتی این مدیرای بانکهارو میبینم خیلی خستن همش در تلاشن به مردم خدمت کنن.

  5. من اینطور فهمیدم که احتمالا ایشون وقتی به طور اتفاقی تو یه روز آفتابی از جلوی بانکی میگذشتن ، یهو کبریت روشن یه بچه بازیگوش باعث میشه که ایشون آتیش بگیرن و به رحمت خدا برن.

    بعد هم معلوم میشه که به طور کاملا اتفاقی اون بانک همون بانکی بوده که خیلی خوب بوده و خیلی کمک میکرده و وام میداده و همون بانکی بوده که تو شماره 60 یکی از مجله ها شخص مورد نظر از اون بانک تجلیل کرده بوده.

    بنابراین تصمیم گرفتم که از این به بعد موقعی که تو خیابون راه میرم ، مواظب آتش های غیبی باشم و حداقل سعی کنم که زیاد دور و بر بانک ها قدم نزنم تا نکنه خدایی نکرده اونها رو این طور به زحمت بندازم که بعدا مجبور شن بیانیه بدن .

    1. من هر وقت وارد بانک می شوم حس می کنم احتمالا قرار است به تیر غیب دچار شوم. فکرشو بکن مثلا همون موقع که تو بانکی خدای نکرده زلزله بشه من نمی دونم جواب نکیر و منکر را چه بدهم ??

  6. صدا و سیما که از راه تبلیغ نزول و ربا امورات منحوسش می گردد کلا به روی مبارکش نیاورد