با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
دولت باید این موضوع را به‌ طور جدی پیگیری و حل کند

دولت باید این موضوع را به‌ طور جدی پیگیری و حل کند

امام خامنه‌ای در دیدار با اعضای محترم هیئت دولت ضمن تقدیر از نقاط قوت و گوشزد نمودن نقاط قابل پیشرفت دولت فعلی به یک نکته مهم در عرصه بانکداری اشاره کردند که برای دریافت PDF آن از پایگاه خامنه‌ای.آی‌آر میتوانید اینجا را کلیک کرده و برای مشاهده اصل بیانات از طریق این پیوند اقدام فرمایید.

تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی و حمایت از تولید

کلید رونق اقتصادی که مورد تأکید رئیس جمهور محترم نیز است، مسئله تولید است. باید با استفاده از ظرفیت های فراوان داخلی، تولید را به حرکت درآورد تا رونق اقتصادی و افزایش صادرات غیرنفتی محقق شود. دولت باید بسته سیاستهای اقتصادی خود را با سیاستهای اقتصاد مقاومتی تطبیق دهد و مواردی را که غیرمنطبق با این سیاستها است، حذف کند. ایشان، تثبیت قیمت ارز و کنترل تورم را از اقدامات با ارزش دولت در یکسال گذشته برشمردند و افزودند: نباید به این اقدامات بسنده کرد زیرا این موارد، قدمهای اول هستند. رهبر انقلاب اسلامی یکی از مشکلات جدی کنونی کشور را بنگاه داری بانک ها دانستند و تأکید کردند: دولت باید این موضوع را بطور جدی پیگیری و حل کند زیرا بانکها باید در خدمت تولید باشند و اگر در خدمت تولید قرار گیرند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.