با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
راه اندازی قالب جدید پایگاه

راه اندازی قالب جدید پایگاه

مدتیست که داریم روی چیدمان کلان جنبش کار می‌کنیم. الان به ماه چهارم این کار رسیدیم و چهار ماه است که با دوستان مختلفی مانند روحانیون، دانشجویان فلسفه،اساتید و صاحب نظران اقتصادی گرفته تا جامعه‌شناسان و دکترینولوژیست‌ها و بقیه اساتید رایزنی و بحث کردیم تا ساختار جنبش را به شکل کلانی بهبود و ترسیم کنیم. حدود سه ماه طول کشید تا این ساختار جدید که بخشی از آن محرمانه و بخش از آن آشکار است تهیه اصلاح و تدوین شود. مرحله بعد طراحی ساختار جنبش بنا به نیاز این ساختار بود که به حمد الله در حدود یک ماه تدوین راهنمای طراحی برای توضیح آنچه ما نیاز داریم به طراحان محترم طول کشید، افراد زیادی اعلام همکاری اولیه کردند که شکر خدا از میان آنها دوستانی برای اجرا اعلام آمادگی قطعی نمودند، حالا کار دارد کم کم پیش می‌رود، مقاله‌ها و متن‌های پایگاه دارد بازچینش و مرتب می‌شود. بخش‌های مختلف آن دارد آماده ارائه می‌شود و سایت دارد جان می‌گیرد. در این مدت از همه دوستانی که کم‌کاری ما را در بروزرسانی محتویی و تولید پوسترهای جدید تحمل کردند پوزش می‌طلبیم. خدا ماجورتان بدارد.طرح پیشنهادی قالب جدید وردپرسی پایگاه ربا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  1. در ضمن اگر منظورتان همان دکترینولوژیست بوده، لطف می کنید چند نفر از این دکترینولوژیست های ایرانی را معرفی بفرمایید، می خواستم بیشتر ازشان بخوانم.
    ضمنا ببخشید بنده کتاب سقوط آزاد را هم تهیه کردم اما این جمله را نیافتم. لطف می کنید بفرمایید که این جمله در کدام صفحه کتاب، آمده است؟
    متشکرم

    1. به پایگاه کلبه کرامت مراجعه بفرمایید.
      ترجمه‌های مختلفی از کتاب در بازار وجود دارد ضمنا ایشان در سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های خود به این موضوع با الفاظ مختلف اشاره می‌کند. برای ارجاع به این نشانی بروید.
      ضمنا اگر تمایل به عمیق شدن در مبانی و مباحث دارید حتما سری جلسات شورش علیه طمع را مشاهده کنید.
      ایمیل‌تان هم غیر واقعیست و امکان ارتباط با شما وجود ندارد!

  2. این متنی است که خود شما نوشته اید: «صاحب نظران اقتصادی گرفته تا جامعه‌شناسان و دکترولوژیست‌ها و بقیه اساتید رایزنی و بحث کردیم».
    یعنی شما متنی را که منتشر می کنید، نمی خوانید!
    عجب روزگاری شده. بنده از متن شما پرسیدم.

  3. دوباره سلام
    بنده در آن لینک هم چیزی در باب «دکترولوژی» و «دکترولوژیست»، نیافتم!
    این تعبیر را نخستین بار اینجا دیدم. تعریفش را می فرمایید. در آن لینک هم نبود.

    1. علیکم السلام
      چون کلمه را اشتباه می‌نویسید: دکترینولوژی
      مطالب نوشتاری و کوتاه را از این پیوند مطالعه کنید و اگر تمایل به آشنایی کامل با کلاس‌های استاد عباسی دارید به این پیوند مراجعه کنید.
      همچنین با جستجو در وب می‌توانید به مطالب بیشتری در این مورد دست پیدا کنید.

  4. سلام
    دو تا سوال داشتم:
    1. دکترولوژی یعنی چی؟ دکترولوژیست یعنی چی؟
    2. چرا سنت را مقابل تئوری فرض کرده اید؟ چه نسبتی با هم دارند؟