با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
پاشنه آشیل را نشانه بگیر

پاشنه آشیل را نشانه بگیر

میدانیم بانک اسلحه ی  نظام سلطه برای استثمار ملت هاست. اما پول اعتباری دلار، پاشنه ی آشیل غرب است.

دلار پاشنه آشیل غرب   توضیح نمادهای پوستر پاشنه آشیل را نشانه بگیر : 1- ایران قدرتمند سوار بر اسب در تعقیب تمدن ظلمانی غرب است. 2- سلاح اصلی غرب در جنگ با خدا ، بانک است. 3- خنجر بانک  و دست تمدن غرب آغشته به خون ملتهاست. 4- نقطه ضعف تمدن غرب دلار است، که در افسانه های یونانی به پاشنه ی آشیل معروف است. 5- طلا به عنوان پول ثابت میتواند کارکرد پول اعتباری دلار را از بین ببرد. ان شاءالله  

قدرت آمریکا با نفوذ دلار تامین شده است. وانمود شده که بهترین واسطه ی مبادلات در دنیای کنونی دلار است. غرب از ابزار دلار برای تحریم و تضعیف ملت ها استفاده میکند.

اما طلا به عنوان پول ثابت به راحتی میتواند جایگزین دلار شود و سلاح اصلی شیطان در جنگ با خدا را نابود سازد. طراحی تصویر و انتشار: بت شکن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  1. “مهمترین رسالت ما و مهمترین سلاح ما معرفی مدل اقتصادی اسلام به جهان است”

    مدل اقتصادی اسلام که در آن ربا جنگ با خدا اعلام شده سلاحی است که 99 درصد ملتها از آن استقبال می کنند مدل اقتصادی اسلام سلاحی است که غرب در برابر آن ضعیف و ناتوان است این را بزرگان غرب نیز می گویند:

    ایران بر پا دارنده دین و وجود خداست،امیدوارم بزودی به مدل اقتصادی دست پیدا کنه که قابل عرضه به دنیا باشد فکر می کنم در حال حاضر این را کم داره،اگر ایران از بین بره نخست جهان در معرض بلعیدن توسط نخبگان اقتصادی کثیف و فاسد قرار می گیره این نخبگان در پی بدهکار کردن همه مردم جهان از طریق وام های غیرقابل پرداخت هستند.
    (شکپپیر استاد دانشگاه و اقتصاددان)مشروح این سخنان را در کلیپ به آدرس زیر ببینید:
    http://mostazafin.tv/latest-video/video/952_%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86#tab1

  2. مقدار طلا موضوعیت نداره. افزایش قیمت طلا، کمبودش رو جبران میکنه. چیزی که مهمه مقیاس بودن طلاست. یعنی همه چیز با طلا سنجیده میشه. و قرار نیست طلایی رد و بدل بشه و دست کسی داده بشه تا بخوایم بترسیم که کم بیاد. سیستم اعتباری است. مهم اینه که طلا قابل چاپ بدون پشتوانه نیست.

  3. ببخشید معذرت می‌خوام آقا!
    اونوقت مگه چقدر طلا توی دنیا داریم؟ بنظرت کفاف این حجم عظیمِ تریلیون دلاری از مبادلات جهانی رو می‌ده؟! مگه الان زمان، زمانِ حضرت علی علیه‌السلامه که جمعیت دنیا چند میلیون بیشتر نباشه و مبادلات کم باشه؟! یه چی بگو بگنجه
    در ثانی اگه اونقدر طلا هم از معادن کشف و ذخیره بشه، بنظرت با افزایش عرضه، تقاضای طلا کاهش پیدا نمی‌کنه و با افت قیمت طلا، تورم پدر سرمایه‌ها رو در نمیاره؟!
    بعد به نظرت کشورهای طلاخیز (که معدن طلا دارن) یه شبه مولتی‌تریلیاردر نمی‌شن؟! و بعد کشورهایی که معادن دیگه‌ای دارن اعتراض نمی‌کنند که چرا نقره نباشه چرا مس نباشه چرا چه می‌دونم روی و قلع و نشادور نباشه؟! بعد اگه سر این موضوع جنگ نکنن چیجوری توافق حاصل میشه لطفا؟! توافق و تصویب جوامع دنیا بر محوریت دلار بخاطر مسائل علمی و اقتصادی و دیپلماسی نبود بلکه پشتوانۀ دلار آمریکا بمب اتمشه. یعنی تو این دنیا هرکی بیشتر زور داره پول رو پول میذاره بقیم تخ نمیکنن حرف بزنن. امام زمان هم که میاد و پول جهانی رو مثلا تومان میکنه واسه زورشه که همه قبول میکنن وگه نه کی به حرف امام زمان گوش می‌کنه؟ تو دنیایی که حتی حتی اهل جزیرۀ جومونگ‌اینام واسه ما دنبال منفعت شخصیشونن اگه فک میکنی این دنیا دنیای عقلاست سخت در اشتباهی. زور و رعب قسمت اعظم تربیته تو سیستم اسلام. وگه نه کسی آدم بشو نیس.
    بعدشم پاشنۀ آشیل آمریکا پاشنش نیست داداش. کل قیافشه. یعنی همه جاش صدمه‌پذیره. چی فکر کردی؟! فکر کردی اینها واقعا روئین‌تن هستند؟! بنازم به هجمۀ تبلیغاتی رسانه‌های کفر!
    بعدشم بزرگترین سلاح شیطانِ کربات‌زدۀ ما، برای پس زدن بچه پیامبرا، زنان هستند بعد مراکز وام‌دهی و رباخواری و سیستم‌های فروش قسطیشان.
    بعد این یارو بی‌ریخته کیه آرم جمهوری اسلامی رو زدی رو سینش؟! بابا این همه ملاصدرا و ابن‌سینا و فردوسی و غیره از آدمای خوشگل داریم تو تاریخ، تو ورداشتی این یارو رو نماد ایران کردی؟!