با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
بانک هایی با کارمزد بیش از 2 درصد غیراسلامی هستند

بانک هایی با کارمزد بیش از 2 درصد غیراسلامی هستند

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی با تمام قوا درحال تذکر دادن در این زمینه است تا بانک ها با اسلامی شدن با کارمزد 2 درصد وام در اختیار متقاضیان قرار دهد.

محمد جواد نظری مهر در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از شیوه بانکداری در کشور گفت: متأسفانه علیرغم تأکیدات مراجع و دستورات اسلامی همچنان بانک های ما به شیوه ربوی هدایت می شوند.بانک هایی با کارمزد بیش از 2 درصد غیراسلامی هستند

نماینده مردم بندر گز، بندر ترکمن و کردکوی در مجلس  شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: اکنون وظیفه بانک مرکزی است که مانع فعالیت بانک هایی شود که شاکله مملکت را به هم زده و باعث شده است اشتغال، صنعت، کشاورزی و سایر موارد این چنینی نیز تحت تأثیر آن به نابودی کشیده شود.

وی افزود: سال هاست بانک ها به شیوه ای غیراسلامی اداره می شوند و روز به روز بر توقعات آنها افزوده می شود.

نظری مهر در ادامه با اشاره به عملکرد مجلس در این زمینه خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی با تمام قوا درحال تذکر دادن در این زمینه است تا بانک ها با اسلامی شدن با کارمزد 2 درصد وام در اختیار متقاضیان قرار دهد چنانچه در سراسر دنیا نیز به همین شیوه است.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: متأسفانه همچنان مجریان امر، ضد مصالح مملکت عمل می کنند.

منبع: خانه ملت