با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
هر شهروند آمریکایی تا ده سال آینده بیش از ۷۵ هزار دلار بدهی خواهد داشت

هر شهروند آمریکایی تا ده سال آینده بیش از ۷۵ هزار دلار بدهی خواهد داشت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپاتنیک، مایک انزی رئیس کمیته بودجه سنای آمریکا ضمن انتقاد از بودجه پیشنهادی دولت اوباما، تصریح کرد: طرح بودجه پیشنهادی اوباما باعث خواهد شد تا هر آمریکایی طی ده سال آینده با بدهی 75 هزار دلاری روبرو شود.

وی در ادامه افزود: اگر با بدهی و هزینه های بیش از حد مقابله نکنیم، تلاشی را که نسل های قبل از ما انجام داده اند، تباه خواهیم کرد و امیدهای نسل های آتی را نیز از بین خواهیم برد.

انزی گفت: متاسفانه، طرح بودجه اوباما شرایط را بدتر خواهد کرد. طی ده سال آینده، خر مرد و زن و کودک آمریکایی بیش از 75610 دلار بدهی خواهد داشت.

این سناتور ارشد آمریکایی گفت: دفتر بودجه کنگره برآورد کرده است که بدهی های آمریکا معادل 74 درصد کل اقتصاد این کشور است.

دفتر بودجه کنگره هشدار داده است که در صورت ادامه روند کنونی، میزان بدهی های آمریکا تا سال 2050 میلادی به بیش از 250 درصد کل اقتصاد این کشور خواهد رسید.

بر اساس آمارهای وزارت خزانه داری آمریکا، میزان بدهی های این کشور به بیش از 18 هزار میلیارد دلار رسیده است. این رقم در سال 2009 میلادی که اوباما به قدرت رسید به کمتر از 11900 میلیارد دلار رسیده بود.

منبع: تسنیم