با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
استراتژی: چهره بانک را در افکار عمومی تطهیر کنید!

استراتژی: چهره بانک را در افکار عمومی تطهیر کنید!

بانک ملت در یک کمپین تبلیغاتی تلاش دارد تا چهره بانک‌ها را در اذهان عمومی را تطهیر کند، در ادامه گفتگوی مدیر این کمپین را با سایت روزرنگ می‌خوانیم:

تهمتن امینیان، مدیر خلاقیت و طراح این کمپین، در گفت‌و‌گویى اختصاصى با روزرنگ درباره‌ى مراحل شکل‌گیرى و خلق این کمپین مى‌گوید:
“بانک ملت، طراحى این کمپین تبلیغاتى را با هدف تقویت و ارتقاى برند خود سفارش داد. اولین نکته‌اى که به آن توجه کردم نگرش عمومى مردم نسبت به بانک‌ها بود. این نگرش تا حدود زیادى این بود که بانک‌ها صرفا به فکر سود و درآمدزایى خودشان هستند. پس استراتژى را بر مبنای ایجاد تغییر در همین تصور عمومى قرار دادم. چیزی که لازم داشتم، یک پیام کاملا متفاوت و به دور از کلیشه‌هاى رایج بود تا زاویه‌ی دید مردم نسبت به این ذهنیت تغییر کند. بر پایه‌ی همین استراتژی، به این پیام رسیدم: بانک ملت، بانکی است که به ارزش‌هایى فراتر از مادیات اهمیت می‌دهد.

از اینجا وارد مبحث ایده مى‌شویم. تصمیم گرفتم از زبان بانک و با استفاده از خود پول، که بارزترین المان بانک است، به مخاطب بگویم که بانک ملت در عین بانک بودنش، به ارزش‌هایى مهم‌تر از پول توجه می‌کند.

در قدم بعدی، از بین اسکناس‌های رایج، پنج اسکناس را انتخاب کردم که تصاویرشان در ارایه‌ى مفاهیم مورد نظرم بهتر عمل مى‌کردند و نهایتا با حذف عدد و رقم روی اسکناس‌ها، ایده را تکمیل کردم.”

1-Mellat-Branding-Danesh 3-Mellat-Branding-Iman  2-Mellat-Branding-Sarbolandi  4-Mellat-Branding-Honar  5-Mellat-Branding-Vatan Billboard 1  Billboard 2 Newspaper