با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
نامه‌ی سرگشاده به سردار علی فدوی

نامه‌ی سرگشاده به سردار علی فدوی

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

خدمت سرباز سرفراز امام؛
برادر علی فدوی

 

11 بهمن 1394 روزی به خاطر ماندنی در نیروی دریایی سپاه پاسدار «انقلاب اسلامی» شد. روزی که امام خامنه‌ای نشان فتح را به شما و همه زاهدان شب و شیران روز حاضر در آن صحنه اعطا کردند[1]. اکنون‌که در آستانه سی و هفتمین جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی هستیم نیروی دریایی سپاه، بار دیگر آن انقلاب اسلامی را به رخ شیطان بزرگ کشید که آقای روحانی تمایل دارد آن را جمهوری اسلامی بداند و تقسیم عجیب جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را شکل دهد.

شما این سال‌ها در نیروی دریایی به فکر حفظ و حراست از انقلاب اسلامی بودید و با تجهیز به نیروی ایمان توانستید سلاح‌های خود را با سرعتی باورنکردنی قدرتمند سازید. رزمایش امسال نشان خوبی بود از سلطه شما بر سواحل و آب‌های آزاد. خبرهای مستمر از افزایش توان دفاعی که تقریباً تمامی آن تولید داخل است موجبات خرسندی ماست که اگر بخش‌های مهمی از قرآن کریم را نمی‌گذارند اجرا کنیم،‌ اما شما در حال اجرای عملی این آیه شریفه هستید:

وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکمْ وَآخَرِینَ مِن دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ یعْلَمُهُمْ وَمَا تُنفِقُوا مِن شَیءٍ فِی سَبِیلِ اللَّهِ یوَفَّ إِلَیکمْ وَأَنتُمْ لَا تُظْلَمُونَ ﴿الأنفال: ۶۰﴾

 

در سال 1357 امام خمینی انقلاب اسلامی را شکل داد. انقلابی که رجال سیاسی حکومت اسلامی و ولایت‌فقیه بر صدر حکومت مستقر گشت. این آغازی بود بر بازگشت به بر عهدی که انسان در روز الست بسته بود؛ اما خدا بنا را گذاشت بر:

أَحَسِبَ النَّاسُ أَن یتْرَکوا أَن یقُولُوا آمَنَّا وَهُمْ لَا یفْتَنُونَ ﴿العنکبوت: ۲﴾

و پدران ما افتادند بر درگیری با نفس و نفاق و شرک؛ و انقلاب‌های بعدی فراموششان شد. سردار، قرار بود بعد از انقلاب فرهنگی، انقلاب علمی و سیاسی و اقتصادی بشود اما نشد، پدران ما ترجیح دادند همان‌ها را اسلامی کنند. پس به‌جای انقلاب علمی، علوم اسلامی موضوعیت یافت و به‌جای صدور انقلاب، جمهوریت فلاسفه را اسلامی کردند و امام خمینی را همچو علی (ع) به حداقل‌ها محدود کردند؛ و شما را با هجمه سنگین متهم کردند که تنها کارتان نظامی‌گری است. نسل قدیم که بلندترین آرزویش استقرار ولایت‌فقیه بر صدر عرصه سیاست کشور بود، اکنون به روزمرگی افتاده و آرمان‌هایش را ازدست‌داده و در گیرودار بودجه هرسال و نگه‌داری وضع موجود شده است. غافل از اینکه مشکلات جامعه با این قعود حل نمی‌شود. البته این‌ها را حضرت‌عالی بهتر می‌دانید غرض ما این بود تسکین دهیم‌تان که خدای متعال در حال اجرای آیه شریفه 54 سوره مبارکه مائده است. ریزش‌ها و رویش‌هایی فراتر از آمار رسمی!

 

این روزها که نیروی دریایی سپاه پاسداران «انقلاب اسلامی» دارد توان دفاعی خود را برای روز بزرگ آماده می‌کند، در داخل کشور هم جنب‌وجوش‌هایی آغازشده. ما فرزندان انقلاب خمینی(ره) هستیم که گمنامی را پیشه کرده و در پی شهرت و نام برنیامدیم. ما می‌دانیم که هیچ‌گاه از دست امام خامنه‌ای نشان طلایی فتح نخواهیم گرفت اما امیدمان به رضایت خدای متعال است. نسل جدیدی از یاران مهدی(عج) هستیم که به ندبه خوانی اکتفا نکرده، تصمیم گرفته و در حال اجرای آنیم. ما مُلک مهدی را می‌سازیم تا بیاید!

سردار؛ نسل جدید امید دارد تا کاری سخت‌تر از نسل قبل انجام دهد. ابتدا در عرصه جهاد اکبر وارد شده و خود را بیازماید، آنگاه به امید شفاعت بقیه‌الله پا در میدان بگذارد بلکه خدای متعال آن‌ها را مجرای کار خود قرار دهد.

انقلاب اسلامی هنوز تا تمدن شدن راه بسیار در پیش دارد و این مهم جز از طریق انقلاب و انقلابی‌گری میسر نخواهد بود. ما آمدیم تا انقلاب‌های زمین‌مانده را یک پس از دیگری به وقوع برسانیم و اگر شما به کرار نظامیان شیطان بزرگ را بی‌هیچ مصلحت اندیشی به خواری کشیدید و اعتقاد قلبی‌تان با فعل عملی‌تان یکسان بود، ما تصمیم داریم تا فرای آرزوی شهید طهرانی مقدم، به یاری خدا و برای رضای خدا نه تنها آمریکا را به جمهوری اسلامی تبدیل کنیم؛ بلکه جهان را برای اتصال به آسمان آماده کنیم.

ان‌شاالله

 

[1] اعطای نشان فتح به فرماندهان بازداشت‌کننده نظامیان متجاوز آمریکایی