با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
مدیر عامل بانک ملی در دیدار با  آیت‌الله موسوی اردبیلی: پرداخت 2800 وام ارزان قیمت به طلاب/ خدمات مناسبی را به طلاب و مراجع ارائه می‌کنیم

مدیر عامل بانک ملی در دیدار با آیت‌الله موسوی اردبیلی: پرداخت 2800 وام ارزان قیمت به طلاب/ خدمات مناسبی را به طلاب و مراجع ارائه می‌کنیم

عبدالناصر همتی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله موسوی اردبیلی، با بیان اینکه بانک ملی در طول سال‌های گذشته تلاش کرده است، در خدمت مردم و اقتصاد کشور باشد، اظهار کرد: بانک ملی در چند سال گذشته با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرده و حجم فشارها برای پرداخت تسهیلات و موارد دستوری موجب شد تا مطالبات دولت به بانک ملی به شدت افزایش یابد.

*پرداخت 2800 وام ارزان قیمت به طلاب

همتی اضافه کرد: حدود 2 هزار و 800 وام ارزان قیمت و 8 هزار تسهیلات قرض‌الحسنه به طلاب از سوی بانک ملی پرداخت شد و با هماهنگی‌های صورت گرفته با مرکز خدمات به حدود 600 نفر از اساتید حوزه هم در نقاط گوناگون کشور تسهیلات مسکن پرداخت می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های کشور و مدیر عامل بانک ملی  عنوان کرد: بانک ملی در قم در کنار ارائه خدمات به مردم، خدمات مناسبی را به طلاب و مراجع ارائه می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/