با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.

البیعت لله

داستان ربا

اقتصادهای غربی هم اکنون در زادگاهشان یعنی امریکا و اروپا با مشکلات جدی روبرو هستند. این اقتصاد مریض را در بدنه جوامع اسلامی نیز گسترش دادند. چرا حمله نظامی کنند یا برای ناتو فرهنگی هزینه بگذارند؟ ویروس ربا و اقتصاد غربی را تزریق کردند.حال این ویروس مسلمانان را به جنگ با خدایشان می‌فرستد نانشان حرام و فرهنگ و اعتقاداتشان نابود می‌شود و خدا نیز با قومی که به جنگ آمده‌اند همان می‌کند که با اقوام پیش کرد خواه این قوم تابوت عهد با خود داشته باشند یا داعیه ولایت‌فقیه.

در روايات فراواني ذکر شده که پرچم حضرت مهدي‏ عليه السلام هنگام ظهور، همان پرچم پيامبر اکرم‏صلي الله عليه وآله است. امام صادق‏ عليه السلام فرمود: «مَعَهُ رَايَةُ رَسُول اللّه‏ صلي الله عليه وآله». آن‏گاه حضرت در پاسخ شخصي که پرسيد: آيا نزد او است يا اينکه براي او آورده مي‏شود؟ فرمود: «بلکه جبرئيل آن را خواهد آورد».

تمامی اسناد در باره این متن را در اینجا ببینید: البیعتــــــــــ لله

همه دوستان و دشمنان بدانند اگر با حزب‌الله نباشند در حزب شیطان جا گرفته‌اند. در کربلا بی‌طرف معنی ندارد.

بدانیم این سو الله قادر متعال ، نبی اکرم و امامان ما اعم از امام حسین علیه‌السلام و امام عصر علیه‌السلام قرار دارند و آن سو… هرکه می‌خواهد باشد. عاشورا مجدد تکرار نخواهد شد.

إِنَّ الْأَرْضَ لِلَّهِ يُورِثُهَا مَن يَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِينَ ﴿الأعراف: ١٢٨﴾

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  1. بر اساس روایات موثق شیعه نام پرچم امام زمان یا لثارات الحسین است.

    1. منبع احادیث مربوطه در انتهای نوشته موجود است. در هر صورت ما در صلاحیت تعیین قطعی نیستیم و فقط به علت مشاهده منابع به آن استناد کردیم شاید نظر شما صحیح و یا قابل جمع باشد.

  2. سلام همرزم عزیز

    من خادم خادمان و دست بوس تمامی خادمان مهدی فاطمه ام و این همت شما را ارج می نهم و از خداوند متعال توفیق سربازی حضرتعالی و تمامی عاشقان مولا (ع) را زیر پرچم البیعت لله خواستارم.

    عزتمند باشید و سربلند زیر سایه مهدی فاطمه (س)

    یا مهدی