با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
مسئول قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی: استاد بزرگ فساد اقتصادی کشور، نظام بانکی است

مسئول قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی: استاد بزرگ فساد اقتصادی کشور، نظام بانکی است

مسئول قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی کشور گفت: استاد بزرگ فساد اقتصادی در کشور، نظام بانکی است و بسیج بعنوان پیشگام در عملی کردن اقتصاد مقاومتی، نمی تواند نسبت به این معضل بی تفاوت باشد.
 
مهدی حسینی مسئول قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی کشور در جمع مسئولین بسیج دانشجویی استان بوشهر اظهار کرد: در جهاد امروز باید سخنان مقام معظم رهبری را به درستی گوش کنیم و خوب تحلیل کنیم و ببینیم که که ایشان روی چه نکاتی بیشتر تاکید دارند و مکررا هشدار می دهند.

وی گفت: در حال حاضر کشور نیازمند اقتصادی کارآمد و مقاوم است که سخنان و اوامر ولی امر مسلمین راه گشای شکوفایی عرصه اقتصادی است و نمی توان به اقتصاد دنیا و به ویژه اقتصاد فروپاشیده غرب و آمریکا تکیه کرد.

حسینی بیان کرد: اگر آمریکا و غرب کلید حل مسایل اقتصادی بودند، در خیابان های پاریس و نیویورک هر روز شاهد اعتراض و اعتصاب کارگران نسبت به سیاست و ریاضت اقتصادی آنان نبودیم.

مسئول قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی کشور گفت: سپاه و بسیج در طول انقلاب ثابت کرده اند که در هر عرصه ای وارد شده اند، موفق بوده اند و می توان به این نهاد انقلابی تکیه کرد و برنامه های کشور را پیش برد.

وی گفت:  استاد بزرگ فساد اقتصادی در کشور، نظام بانکی است و بسیج بعنوان پیشگام در عملی کردن اقتصاد مقاومتی، نمی تواند نسبت به این معضل بی تفاوت باشد.

حسینی تصریح کرد: تبیین اقتصاد مقاومتی، مهمترین رسالت دانشجویان است و باید سمت وسوی کارهای فرهنگی خود را در دانشگاه ها به مهمترین دغدغه رهبر انقلاب که همان اقتصاد مقاومتی است، اختصاص دهند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی

انتهای پیام/