با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
امام جمعه سمیرم: سر منشا ربا خواری در ایران بانک ها هستند

امام جمعه سمیرم: سر منشا ربا خواری در ایران بانک ها هستند

حجت الاسلام حسین رجایی پور در نماز جمعه با شکوه این هفته سمیرم با اشاره نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام زمان(عج) گفت: باید در این روز مردم با برگزاری جشن  و آذین بندی خیابان ها و مغازه ها این روز را گرامی بدارند.

وی با اشاره به پنج ویژگی برای نزدیکی ظهور گفت: انتظارفرج، دعا برای فرج، آماده شدن خود و جامعه برای ظهور، مقابله با خرافات و ترویج شعار مهدویت از پنج ویژگی برای نزدیکی ظهور است.

امام جمعه سمیرم با اشاره به اعتراض مراجع تقلید به وضعیت بانک ها در ایران گفت: بانک ها در ایران اسلامی نیستند و سر منشا ربا خواری در ایران بانک ها هستند و باید برای این موضوع چاره ای اندیشه شود.

رجایی پور در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مراسمات عروسی در این ایام گفت: حرکت دسته های عروسی در شب ها و ایجاد مزاحمت برای مردم باید با برخورد شدید نیروی انتظامی روبرو شود و از مزاحمت برای مردم جلوگیری شود.

امام جمعه سمیرم با اشاره به 3 خرداد و آزاد سازی خرمشهر گفت: خرمشهر پس از 20 ماه از دست عراق آزاد شد و باعث تعجب کارشناسان نظامی جهان شد.

وی گفت: آزادسازی خرمشهر با عزم و اراده،پشتکار و ولایت پذیری رزمندگان اسلام اتفاق افتاد و اگر این ویژگی ها نیز اکنون در وجود برخی از دولت مردان بود چشم به دستان آمریکا نداشتند و برای پیشرفت کشور دیگر نیازی به غرب نبود.

رجایی پور ادامه داد: اگر اقتصاد مقاومتی شکل بگیرد و به ظرفیت های کشور و جوانان توجه شود دیگر نیازی به برجام نبود و تحریم ها خود به خود نابود می شد.

امام جمعه سمیرم با اشاره به وضعیت جمعیت کشور گفت: باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار داد و اگر با این روش پیش برویم تا سال 1420 یک کشور پیر هستیم

منبع: ایمنا

انتهای پیام/